کد خبر: ۷۹۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 28 October 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بعد از ظهر امروز شهروندان چرامی شاهد لرزش شدید زمین بودند اما عامل این لرزش معلوم نشد ! چرا که در خصوص زمین لرزه ، هیچگونه گزارشی در سازمان لرزه نگاری کشور ثبت نشد.
برخی شهروندان چرام به تابناک کهگیلویه وبویراحمد گفتند : این لرزش بسیار شدید بوده است و حتی برخی ادعا کردند که همراه این لرزش ، صدای مهیبی هم شنیده اند!
ابهام در دلیل لرزش شدید شهر چرام! + توضیحات فرماندار
 
فرماندار شهرستان چرام به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : لحظه ای که گفته شده زمین لرزیده است ، در حال رانندگی بوده است و متوجه چیزی نشده است اما پس از پیگیری موضوع مطمئن شده است که لرزش رخ داده است.
هادی فتاحی اصل افزود : پیگیری های زیادی صورت گرفت اما نه در گزارشات لرزه نگاری کشوری این زمین لرزه ثبت شده است و نه گزارش خاصی از جایی دیگر مخابره شده است.
فرماندار چرام در پاسخ به این سوال که برخی گفته اند صدایی همراه لرزش شنیده اند هم گفت : بر فرض وجود چنین صدایی باید انفجار در محلی مانند جاده سازی رخ داده باشد که ما در هیچ کجای شهرستان به دلیل وضعیت جوی هیچ گونه عملیات راه سازی هم نداشته ایم.
 وی ادامه داد : در حوزه تخصص من نیست اما به نظر می رسد با توجه به اینکه این لرزش لحظه ای و آنی بوده است ، احتمالا زمین لرزه ای رخ داده است اما بسیار محدود و در حد کمتر از یک ثانیه که همین هم احتمال عدم ثبت آن در گزارشات سازمان لرزه نگاری کشوری را تقویت می کند.
فتاحی در پایان گفت : خوشبختانه در مورد این لرزش هیچگونه گزارش خسارات نداشته ایم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مدیریت بحران استان باید فوری مسئله را پیگیری و گزارش به مقامات مسئول و خواهان علت چنین مسئله ای شود و علت را مشخص کنند و نتیجه را اعلام و اطلاع رسانی کنند تا مردم از این نظر نگرانی نداشته باشند انشاءالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار