معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد
رضا خردمند : رسانه باید اخلاق حرفه ای را حفظ کند اما این به معنی بستن چشم تیزبین خبرنگاران بر واقعیات و یا تخلفات و مشکلات نیست.
کد خبر: ۷۹۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 30 October 2019

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مسئولین سیاسی و امنیتی در حوزه فضای مجازی برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست ضمن گلایه از عدم حضور برخی اصحاب رسانه گفت : هر چند معدود خبرنگاران با سابقه ای در این استان فعالیت هایی داشته  اند اما سیستم خبرنگاری در استان ما نو پا است و کار کلاسیک خبرنگاری در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از نیم قرن است.
رضا خردمند افزود : کار رسانه به شکل فعال و گسترده در استان به هفت تا هشت سال بر می گردد.
وی ادامه داد : رسانه باید اخلاق حرفه ای را حفظ کند اما این به معنی بستن چشم تیزبین خبرنگاران بر واقعیات و یا تخلفات و مشکلات نیست.
خردمند گفت : می بینیم اکثر خبرنگاران ما در دورافتاده ترین مناطق استان قلم می زنند و اگر گاهی نادانسته قلمی بر خلاف قانون زده می شود به معنای زیر سوال رفتن اقدامات و خبرهای خوب رسانه ها نیست.
معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : وضعیت سیاسی و امنیتی اطراف ایران ایجاب می کند که رسانه ها در قلم زدن از ایجاد تنش ها جلوگیری کنند.
خردمند در پایان  اظهار داشت : یکی از مصوبات اخیر نشست جرائم انتخاباتی مربوط به لزوم برگزاری جلسه هم اندیشی با مطبوعات بوده است که این نشست به همین منظور برگزار شده است.
برچسب ها: رضا خردمند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
درود بر جناب خردمند دوست داشتنی
دلسوز مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
سایت وزین وعزیز و زحمت کش و اطلاع رسان تابناک استان ها متاسفانه بعضی کامنت ها را سانسور می کنید بعضی کامنت که هیچ مشکلی ندارند از جمله ما کامنت زدیم که استاندار محترم شما اطلاع دارید که محرومترین نقطه کشور و استان رودتلخ ممبی بهمئی است و از پیچاب باشت و زیلایی بویراحمد و آن روستای کذایی دیشموک (شاید سرگچ) محرومتر است اسمی هم از آن ببرید سری هم به آنجا بزنید چرا اطلاع رسانی نمی کنید؟!!!! حالا موضوع پتروشیمی های دهدشت و گچساران و یاسوج چه شدند؟ در بغل دست و بغل گوش ما پتروشیمی لردگان که سال 94 کلنگ زنی شد امروز افتتاح شد به همراه آن پتروشیمی ها بروجرد و کردستان و آذربایجان غربی هم به بهره برداری رسیدند !!! مشکل کار ما در استان چیست !! معاون اقتصادی استانداری به جای گزارش کار اداره کل بازرگانی به این مسائل بپردازد!!! استاندار محترم هم این مشکلات را پی گیری کند بابا فرماندار دولت دهم قرار بود آب بهمئی (لیکک) را سال 91 افتتاح و به بهره برداری برساند !!!! ولی کو؟!!!!!! موقع انتخابات که می شود هر کس و ناکس کلنگ بر می دارد و به زمین می کوبد و خبری از نتیجه آن نیست!!! این مردم گناه دارند روزی کاسه صبرشان لبریز می شود!!! در ضمن در زمان همه دولتها ندیدیم و نشنیدیم که وزرا به استان ما بیایند و یک طرح مهمی را به بهره برداری برسانند!!! ولی هروز از صدا سیما می بینیم و می شنویم که کدام طرح عظیم در بقیه استان ها و شهرستان ها به بهره برداری رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار