کد خبر: ۷۹۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 31 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی سف ی یک روزه به شهرستان بهمئی از پروژه آبرسانی از سد کوثر سرزده بازدید کرد.

هاشمی پور در این بازدید گفت : فعالیت اجرایی پروژه و انجام جوشکاری، علیرغم نامساعد بودن هوا کاری شایسته و قابل تقدیر است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی وجود بخش اعظمی از لوله های مورد نیاز در کنار خط انتقال و خرید مابقی لوله ها را از نکات برجسته و امیدوار کننده این پروژه آبرسانی دانست که لازمه ی هرچه به ثمر رسیدن این طرح، نظارت بیشتر کارفرما و جدیت عوامل اجرایی در ادامه کار و اتمام پروژه است.
نماینده مردم در مجلس سپس در چندین نشست خانگی با اقشار مختلف مردمی حاضر شد و پس از شنیدن سخنان موکلین خود و در جواب بخشی از سوالات و مطالبه ی آنان  به ارائه ی بخشی از عملکرد خود پرداخت و اظهار داشت: خدای بزرگ را به جهت ابراز رضایت مردم از عملکرد خویش شاکرم اگرچه خود به وضعیت موجود راضی نیستم و به فضل و مدد پروردگار در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم امیدوار و تلاش خود را بیشتر خواهم کرد.

هاشمی پور ضمن تشکر از مردم به ویژه جوانان در پیگیری مطالبات افزود: همه اقدامات و پیگیری های انجام شده به برکت خون شهیدان و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدردان باشیم.
نماینده مردم در مجلس پیگیری مجدانه مطالبات مردم را وظیفه خود دانست و اظهار داشت: در این زمینه لحظه ای درنگ نخواهم کرد و از مردم بابت اظهار لطف شان صمیمانه سپاسگزارم.
 
بازدید سرزده عدل هاشمی از پروژه انتقال آب به بهمئی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سد کوثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
سایت وزین وعزیز و زحمت کش و اطلاع رسان تابناک استان ها متاسفانه بعضی کامنت ها را سانسور می کنید بعضی کامنت که هیچ مشکلی ندارند از جمله ما کامنت زدیم که استاندار محترم شما اطلاع دارید که محرومترین نقطه کشور و استان رودتلخ ممبی بهمئی است و از پیچاب باشت و زیلایی بویراحمد و آن روستای کذایی دیشموک (شاید سرگچ) محرومتر است اسمی هم از آن ببرید سری هم به آنجا بزنید چرا اطلاع رسانی نمی کنید؟!!!! حالا موضوع پتروشیمی های دهدشت و گچساران و یاسوج چه شدند؟ در بغل دست و بغل گوش ما پتروشیمی لردگان که سال 94 کلنگ زنی شد امروز افتتاح شد به همراه آن پتروشیمی ها بروجرد و کردستان و آذربایجان غربی هم به بهره برداری رسیدند !!! مشکل کار ما در استان چیست !! معاون اقتصادی استانداری به جای گزارش کار اداره کل بازرگانی به این مسائل بپردازد!!! استاندار محترم هم این مشکلات را پی گیری کند بابا فرماندار دولت دهم قرار بود آب بهمئی (لیکک) را از سد کوثر را سال 91 افتتاح و به بهره برداری برساند !!!! ولی کو؟!!!!!! موقع انتخابات که می شود هر کس و ناکس کلنگ بر می دارد و به زمین می کوبد و خبری از نتیجه آن نیست!!! این مردم گناه دارند روزی کاسه صبرشان لبریز می شود!!! در ضمن در زمان همه دولتها ندیدیم و نشنیدیم که وزرا به استان ما بیایند و یک طرح مهمی را به بهره برداری برسانند!!! ولی هروز از صدا سیما می بینیم و می شنویم که کدام طرح عظیم در بقیه استان ها و شهرستان ها به بهره برداری رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار