یادداشت مشاور رسانه ای عدل هاشمی :
روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی سفری یک روزه را به شهرستان بویراحمد داشت و ضمن بازدید از چند طرح حوزه کشاورزی ، بازدیدی هم از غار ده شیخ داشت که البته این سفر وزیر به بویراحمد و نیامدن آن به چهار شهرستان کهگیلویه ، از طرف منتقدان نماینده کهگیلویه به موضوع عزت کهگیلویه ارتباط داده شد و انتقاداتی هم صورت گرفت.
کد خبر: ۷۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 01 November 2019



تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی سفری یک روزه را به شهرستان بویراحمد داشت و ضمن بازدید از چند طرح حوزه کشاورزی ، بازدیدی هم از غار ده شیخ داشت که البته این سفر وزیر به بویراحمد و نیامدن آن به چهار شهرستان کهگیلویه ، از طرف منتقدان نماینده کهگیلویه به موضوع عزت کهگیلویه ارتباط داده شد و انتقاداتی هم صورت گرفت. مشاور رسانه ای عدل هاشمی به این انتقادات پاسخ داد .

حسین رهی در یادداشتی نوشته است : تماثیل و ضرب المثل ها در ادبیات و تداعی آن با برخی امورات مختلف جامعه ضمن کمک به تفهیم موضوع و کسب تجربه، مبین و چراغ راهی برای انتخاب مسیر است تا خدای ناکرده مردم به چاه نیفتند.

مایه ی بسی تأسف و تدبر است که چرا برخی ها حاضرند توسعه را قربانی کنند تا فقط خود بر مسند باشند و تلاش اینان در عرصه ی انتخابات همان جنگ بر سر لحاف ملا است.

واقعا چرا شده ها را نمی بینند و  کاه نشده ها را کوه می سازند؟!

به عنوان مثال: وزیر نیرو به استان آمد. بیشترین زمان حضور را در کهگیلویه داشت، بزرگترین طرح ها و پروژه ها از نظر اعتباری، کمی و کیفی( افتتاحی، در دست اقدام و در دستور کار)  مربوط به کهگیلویه بزرگ بود. وزیر نیرو صراحتا نماینده کهگیلویه را از شاخص ترین نماینده های مجلس دانست و بر نقش و تاثیر گذاری وی در صنعت آب و برق کشور اذعان نمود و لزوم وجودش را برای آینده متذکر شد.
اما دریغ از یک سرخط خبری از سوی مخالفان چه رسد به اینکه بخواهند عزتش بنامند! 

آیا عزت از نظر اینها معنای دیگری دارد؟
آیا نمی دانند که مردم خوب می دانند عزت از دست رفته از نظر اینان همان داستان جنگ بر سر لحاف ملانصرالدین است؟!

کیست که تعامل سردار هاشمی پور با وزیر نفت را نداند و موهباتی که از این رهگذر شامل کهگیلویه شده است را انکار کند؟
بالاترین مقام اجرایی استان در افتتاح پروژه ورزشی در کهگیلویه گفت: اگر نبود تعامل سردار هاشمی با وزیر نفت، ما امروز شاهد این افتتاحیه ها نبودیم.
اما اینکه عده ای نمی خواهند ببینند کاری از دست کسی ساخته نیست.
عزت کهگیلویه و جنگ بر سر لحاف ملانصرالدین ! / گاف عجیب مخالفان نماینده کهگیلویه!

از سوی دیدار سردار هاشمی پور با مردم شریف شهرستان بهمئی در روز چهارشنبه انجام گرفت و متعاقب آن سیل استقبال مردمی و تقاضای نشست های خانگی به جهت عملکرد مثبت و بی سابقه ی وی، مخالفان را آنچنان سردرگم و کلافه نموده که گاف بزنند و  بگویند در حالیکه وزیر به استان آمده سردار هاشمی به دنبال سبد رأی باشد!
وزیر جهاد که به استان فارس آمده بود در روز پنجشنبه گریزی به استان می زند و بازدید و افتتاحی در بویراحمد از پروژه های کلنگ زده شده در اسبق.

آیا نمی دانند که این سؤال ناخودآگاه در ذهن مردم ما هم ایجاد می شود که اگر پروژه هایی قبل تر کلنگ زده می شد اکنون به بهره برداری می رسیدند و صدالبته مردم می دانند که در آینده ای نزدیک بر سر سفره ی پروژه های فعلی می نشینند. ان شاءالله.

بدانند که سردار هاشمی پور چون حاج آقا بزرگواری معتقد است دو دور نمایندگی برای ابراز وجود و خدمتگزاری کافی است و واقعا اگر نبود عهد با مردم و دغدغه ی خدمتگزاری که ماحصلش به سرانجام رسیدن پروژه های در حال اجراست، بیش از این تشنگان قدرت را منتظر نمی گذاشت.
چراکه سیر مسئولیت است و مسند نمایندگی را فقط ابزاری برای خدمت می داند و بس.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Norway
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
کسی می دونه ماجرای لحاف ملا نصرالدبن چیه؟؟؟؟
سد کوثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
سایت وزین وعزیز و زحمت کش و اطلاع رسان تابناک استان ها متاسفانه بعضی کامنت ها را سانسور می کنید بعضی کامنت که هیچ مشکلی ندارند از جمله ما کامنت زدیم که استاندار محترم شما اطلاع دارید که محرومترین نقطه کشور و استان رودتلخ ممبی بهمئی است و از پیچاب باشت و زیلایی بویراحمد و آن روستای کذایی دیشموک (شاید سرگچ) محرومتر است اسمی هم از آن ببرید سری هم به آنجا بزنید چرا اطلاع رسانی نمی کنید؟!!!! حالا موضوع پتروشیمی های دهدشت و گچساران و یاسوج چه شدند؟ در بغل دست و بغل گوش ما پتروشیمی لردگان که سال 94 کلنگ زنی شد امروز افتتاح شد به همراه آن پتروشیمی ها بروجرد و کردستان و آذربایجان غربی هم به بهره برداری رسیدند !!! مشکل کار ما در استان چیست !! معاون اقتصادی استانداری به جای گزارش کار اداره کل بازرگانی به این مسائل بپردازد!!! استاندار محترم هم این مشکلات را پی گیری کند بابا فرماندار دولت دهم قرار بود آب بهمئی (لیکک) را از سد کوثر را سال 91 افتتاح و به بهره برداری برساند !!!! ولی کو؟!!!!!! موقع انتخابات که می شود هر کس و ناکس کلنگ بر می دارد و به زمین می کوبد و خبری از نتیجه آن نیست!!! این مردم گناه دارند روزی کاسه صبرشان لبریز می شود!!! در ضمن در زمان همه دولتها ندیدیم و نشنیدیم که وزرا به استان ما بیایند و یک طرح مهمی را به بهره برداری برسانند!!! ولی هروز از صدا سیما می بینیم و می شنویم که کدام طرح عظیم در بقیه استان ها و شهرستان ها به بهره برداری رسید. این طرح از زمان حاج آقا بزرگواری شروع شد به فرمایش دیروز سردار هاشمی از سال 87 تا 98 فقط 17 کیلومتر لوله گذاری و جوش داده شد 20 کیلومتر هم هنوز لوله خریداری نشده 7 کیلومتر هم که لوله دارد ولی هنوز جوش داده نشد اگر ریاضی مان خوب باشد 17 کیلومتر 12 سال طول کشیده تا جوش داده شدند!!!! حتما 27 کیلومتر 22 سال دیگر طول می کشد تا جوش داده شوند شاید آن موقع سد کوثر را آب برده باشد و اثری از آن باقی نمانده باشد!!!!!!!!!!!!!! در ضمن سردار هاشمی و غیر سردار بدانند که تا حداکثر بهمن 98 اگر آب سد کوثر به بهمئی به بهره برداری نرسد نام هیچ کاندیدی را روی تعرفه رای نمی نویسند البته در انتخابات شرکت می کنند و به نظام جمهوری اسلامی رای می دهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
مگر وعده های دروغین را نمی شنویم چرا رای بدهیم مگر وضع بازار رانمی بینیم سالی یک بار نمی توانیم گوشت قرمز خرید کنیم وهمیشه شرمنده ی بچه هایمان هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار