محمودرضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: گروه جراحان پلاستیک «مرهم»، 21 آبان‌ماه در سالگرد زلزله با هدف جراحی شکاف لب، سر و گردن بیماران نیازمند به کرمانشاه سفر می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 02 November 2019

محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: هزینه‌ این جراحی ها برای بیمارانی که فاقد بیمه هستند رایگان است و پیش‎بینی می‏‌شود، با حضور این تیم در استان، 300 مورد جراحی در بیمارستان امام خمینی (‌ره) انجام ‎شود.

وی خاطر نشان کرد: بیمارانی که دچار ناهنجاری‌های بدو تولد از قبیل شکاف کام و لب هستند می‌توانند برای ثبت‌نام، ویزیت و نوبت‌دهی به پایگاه اینترنتی موسسه ملی مرهم به آدرس‌ www.marhamportal.ir مراجعه کنند.

ریئس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این اکیپ شامل ۷۰ نفر پزشک فوق تخصص، جراحی پلاستیک، متخصصین بیهوشی، گوش و حلق و بینی، طب فیزیکی و توانبخشی ، تیم اتاق عمل و پرستاری می باشد که این یک فرصت ویژه برای بیماران است.

مرادی افزود: تا تاریخ ۹ آبان ماه حدود ۴۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند که با توجه به پیش بینی ما آمار قابل توجهی نیست و بیماران فقط تا ۱۰ روز دیگر فرصت دارند تا در سامانه ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بیمارانی از سراسر کشور و حتی  کشور عراق نیز در این سامانه ثبت نام کرده اند ،علاوه براینکه هزینه عمل جراحی  رایگان است هزینه اسکان و تغذیه بیماران و همراهانشان نیز رایگان  خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار