به مناسبت هفته  بسیج دانش آموزی
کد خبر: ۷۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 02 November 2019

رئیس بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت : با حضور بیش از ۹۰۰ دانش آموز دختر دبیرستانی شهر یاسوج همایش دانش اموزان انقلابی با عنوان نهضت ما زنده ایم برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سعادت صالحی نیا ابراز داشت : این همایش در راستای نشاط و شادابی در سایه سار عفاف و حجاب در شهر یاسوج برگزار شد .
صالحی نیا همچنین خاطر نشان کرد: در این همایش به ۴ زوج جوان با کمک و همراهی دانش اموزان شهر یاسوج جهیزیه اهدا شد.
وی در این همایش  با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان و نقش آفرینان اصلی در جمهوری اسلامی ایران می باشند گفت:  این همایش با محوریت دانش اموزان در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تشکیل شد.

در این همایش جانشین سپاه فتح با تبریک آغاز ماه ربیع الاول گفت : نقش جامعه زنان در اسلام از صدر تا کنون بر کسی پوشیده نمی باشد و کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.
سردار انصاری گفت : روشنگری و بصیرت دهی حضرت زینب باعث شد تا جبهه حق روشن شود.
وی ابراز داشت : نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس نقشی بی بدیل بوده و امروز نیاز است تا این نقش ارزنده بیش از پیش دیده شود تا ایستادگی و مقاومت جبهه حق در مقابل استکبار صد چندان شود.
انصاری گفت : دشمن ، امروز حجاب ، عفاف و تفکر ما را هدف گرفته و ایستادگی زنان در سنگر عفاف و حجاب پیروزی های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را رقم زده است 
جانشین سپاه فتح استان ادامه داد : با مطالعه وصیت نامه شهدا خواهیم خواند که توصیه اصلی شهدا عفاف و حجاب است و اگر ما نتوانیم این سنگر را حفظ کنیم شکست سنگینی را خواهیم خورد.
وی افزود : دشمن با هدف قرار دادن این سنگر بدنبال تسلط بر کشور ما برای رسیدن به امیال خود می است.
انصاری خاطر نشان کرد : آسایش و امنیت در جمهوری اسلامی به راحتی بدست نیامده و باید با بصیرت و روشنگری سنگر عفاف و حجاب را حفظ کرد تا شکست نصیبمان نشود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار