سیزده آبان روز استواري ملت ایران در مقابل ترفند و دسیسه شیطان بزرگ، مقابله با زورگویی و روز فرو ریختن هیمنه‏ پوشالی سلطه‏ آمریكائي در ایران و جهان است .
کد خبر: ۷۹۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 03 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سازمان بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " بیانیه ای را صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم 
یوم الله سیزده آبان روز اعلام برائت و فریاد كوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استكبار ستیز ایران اسلامی علیه استكبار آمریكایی است .
سیزده آبان روز استواري ملت ایران در مقابل ترفند و دسیسه شیطان بزرگ، مقابله با زورگویی و روز فرو ریختن هیمنه‏ پوشالی سلطه‏ آمریكائي در ایران و جهان است .

سیزده آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی جوانان همیشه در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

پر واضح است كه روند مواجهه نظام سلطه و استكبار با انقلاب اسلامی در یكی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد و با توجه به اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان شكنی‌ها اینك كمتر كسی از ملت بزرگ ایران را می‌توان یافت كه با این همه خصومت بتواند به آمریكا اعتماد داشته باشد.

آمریکای جهانخوار امروز تمام ظرفیت های منطقه ای و بین المللی خود را به كار گرفته است تا شاید بتواند كینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری كه بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درك نموده؛  خالی كند. 
دشمن در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن كردن منطقه از طریق به خاك و خون كشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی در یمن و ایجاد فتنه در عراق و سوریه و لبنان فروگذار نمی كند.

اصحاب رسانه کهکیلویه و بویراحمد ضمن عمل به وظیفه تخصصی و متعهدانه خود در آگاهی بخشی و تبیین روحیه استكباری شیطان بزرگ و كمك به خنثی سازی جنگ روانی دشمنان ملت بزرگ ایران در تصویر سازی معكوس از وضعیت کشور، از عموم مردم شریف استان  دعوت بعمل می آورد تا در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ماه شرکت نموده و با سر دادن فریاد "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از همه ی دشمنی ها و کینه توزی ها علیه نظام و انقلاب اعلام بدارند . 

 رسانه های مختلف استان نیز، همچون گذشته با آمادگی کامل برای پوشش و بازتاب حماسه آفرینی مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد، همگام با دیگر قشرهای همیشه در صحنه و ولایتمدار استان در راهپیمایی عظیم یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار