کد خبر: ۷۹۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 04 November 2019
رویان مسئول پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت گاز استان گفت: کارگاه آموزشی الزامات پدافند غیر عامل این شرکت برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، این کارگاه آموزشی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در مدرسه دخترانه صدیقه کبری(س) شهر یاسوج برگزار شد.
مسئول پدافند غیر عامل شرکت گاز استان گفت: این کارگاه آموزشی با همت واحد HSE و روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری مدرسه دخترانه صدیقه کبری(س) برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آمادگی دانش آموزان در مقابله با حوادث، حملات احتمالی و حیاتی عنوان کرد.
رویان افزود: این دوره آموزشی به منظور بالا بردن سطح علمی و آموزشی دانش آموزان در موارد اضطراری و آمادگی هرچه بیشتر آنها در مقابل هرگونه تهدیدات برگزار شد.
رویان بیان کرد: دفاع، ایجاد فضایی امن و دفاع از مراکز، زیرساخت ها و سرمایه های انسانی از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی است.
مسئول پدافند غیر عامل شرکت گاز استان افزود: در این دوره آموزشی مفهوم و تاریخچه پدافند غیرعامل، سطوح پدافند غیرعامل، امنیت ملی و پدافند غیرعامل، اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل، آشنایی با تهدیدات جنگ نرم مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در پایان این کارگاه آموزشی از طرف واحد HSE شرکت گاز مسابقه ای برگزار شد و نفرات برتر مشخص و به ۳ نفر اول از دانش آموزان هدایایی اهداء شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار