کد خبر: ۷۹۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ 04 November 2019

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از سخت ترین مسئولیتها در دوران تحریم نگهبانی از عرصه غذای جامعه است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر دوشنبه در دیدار کارکنان غله و خدمات بازرگانی استان افزود: توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله نان توسط اداره غله و خدمات بازرگانی یک تعهد سنگین برای این مجموعه به دنبال می آورد که امیدوارم در عمل به این تعهد موفق باشید.
وی بیان داشت: در دوران فشار و تحریم یکی از سخت ترین مسئولیتها نگاهبانی در عرصه غذا و خوراک جامعه است.
آیت الله ملک حسینی افزود: تعهدهایی که بر دوش شماست ایجاب می کند حقوق مردم رعایت شود و در این راه نیاز به نظارت و مدیریت است.
وی اظهار داشت: مدیران بخشهای اقتصادی که از واقعیات مطلع هستند باید به عنوان یک مشاور برای نهادهای تصمیم گیرنده و بالا دست اقتصادی عمل کنند که این موضوع در مدیریت اداره غله می تواند به تعیین قیمت واقعی گندم منتج شود که چنین امری ادای حق کشاورزان است.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: دقت و اعمال نظارت بیشتر در استانها نسبت به کالاهایی که ممکن است در گمرکات تحت نظارت دقیق قرار نگرفته باشد، ضروری است.
وی با بیان اینکه در این دوران که دوران فشار و تحریم است یکی از سختترین مسئولیتها، مسئولیت نگاهبانی در عرصه غذا و خوراک جامعه است، گفت: لازم است این مجموعه با دقت و همکاری بیشتر با نهادهای نظارتی حساسیت خود نسبت به صحت و سلامت در کالاهای اساسی را تشدید کند.
آیت الله ملک حسینی همچنین با بیان اینکه پدافند غیر عامل، نگاهبانی و حراست از جامعه در یک ساختار غیر نظامی است، اظهار داشت: اگر از همین منظر به وظایف دستگاهی اداره غله نگاه کنیم یکی از مهمترین وظایف بر عهده اداره غله و خدمات بازرگانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار