کد خبر: ۷۹۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 05 November 2019
برادر شهید دهراب‌پور با اشاره به مظلومیت خانواده شهدا گفت: کسانی را می‌شناسم که برای براندازی این نظام تلاش می‌کردند اما الان صاحب شغل و موقعیت هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، محمدرحیم دهراب‌پور شب گذشته در یادواره شهدای دولت‌آباد که در مسجد قبا این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و دلاوری شهدای والامقام است، گفت:   ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان جانبازان، ایثارگران و شهدا بیکار هستند اما هر جا می‌رویم می‌گویند کار را به خانواده شهدا و ایثارگران می دهند.
برادر شهید عین‌الله دهراب‌پور عنوان کرد: اگر شغل‌ها را به خانواده‌های جانبازان و ایثارگران و شهدا داده بودند پس این جمعیت بالای بیکاری چیست؟ بیکاری این تعداد از خانواده ایثارگران را چه کسی پاسخگو است؟
وی با بیان اینکه بسیاری از فرزندان خانواده شهدا حتی با مدرک دکترا بیکار هستند، ادامه داد: خانواده شهید داورپناه ۳ فرزند بیکار با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد اما چرا برای اشتغال فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران فکری نمی‌شود؟
عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: کسانی که برای براندازی نظام تلاش می‌کردند شاغل و مسوول هستند، می‌شناسم افرادی که برای از بین بردن این نظام اسلامی تلاش کردند و الان دارای شغل و موقعیت هستند.
دهراب‌پور با بیان اینکه این سخنان را برای گلایه مطرح نمی‌کنم، گفت: مطالبی را که مطرح کردم مطالبه به حق خانواده شهدا و ایثارگران بود اما بهتر است ادامه ندهم شاید نمک به زخم پاشیدن باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهید زرین که نامشان در میان شهدای گمنام این استان نیست، دو سه برابر تک تیراندازی‌ها جنگ‌های جهانی بود ما چنین شهدایی داشتیم اما الان نمی‌توانیم این استان را اداره کنیم و همچنان در فقر و محرومیت و توسعه نیافتگی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار