کد خبر: ۷۹۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 05 November 2019
مردم کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری یک میلیار و 438 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد این استان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در سال جاری تاکنون یک میلیارد و 438 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.
مبشری افزود: صدقه در راه خدا تجارتی پرسود و معامله‌ای ارزشمند است که پرداخت آن نه‌ تنها موجب کم شدن اموال نمی‌شود بلکه برکت مال را نیز در پی دارد.
وی به مشارکت مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان در سال جاری بیش از یک میلیارد و 438 میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان این نهاد پرداخت کرده‌اند.
مبشری با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده مردم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است، افزود: صدقات در زمینه های ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان هزینه می‌شود.
وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات، اضافه کرد: خیران نیکوکار می‌توانند علاوه بر صندوق‌های صدقات کمک‌های خود را از طریق شیوه های الکترونیکی ازجمله سامانه پیامکی #2*074*8877* پرداخت کنند.
مبشری بابیان اینکه پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر از روش سنتی است گفت: افزایش درآمد، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از مهم‌ترین مزیت‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.
مبشری در پایان بیان کرد: از مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌ شود با شرکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه یاری‌رساندن به نیازمندان حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار