کد خبر: ۷۹۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 05 November 2019

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت : با حضور به موقع پرسنل اورژانس زن باردار و شوهر وی پس از سقوط خودرو به دره نجات یافتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان ، محسن جلیل افزود : دیشب ساعت 3 و 13 دقیقه بامداد طی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پزشکی استان واژگونی خودرو پراید در مسیر جاده یاسوج بابامیدان حوالی  روستای کوشک گزارش شد.
جلیل اظهار داشت : انحراف خودرو پراید و سقوط به دره ای با ارتفاع 500 متر باعث مصدومیت دو نفر سرنشین ( زن و شوهر ) این خودرو شد.
وی افزود :پس از حضور دو تن از نیروهای اورژانس و بررسی وضعیت ، به دلیل تاریکی هوا و صعب العبور بودن محل حادثه ، عملیات امداد با شرایط خاصی مواجه شد.
جلیل گفت :  پس از تلاش های پرسنل ، زن باردار که به بیرون از خودرو پرت شده بود و شوهر وی شناسایی و اقدامات پیش بیمارستانی انجام گرفت .
وی افزود : پس از انجام اقدامات اولیه و انتقال به محل استقرار آمبولانس ها در نهایت مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
داریوش حسینی ، مسئول روابط عمومی اورژانس که خود از پرسنل امدادی این حادثه بود به تابناک گفت : شرایط مصدومان در لحطه انتقال به بیمارستان مناسب ارزیابی شد.
وی در پایان گفت : علت حادثه با توجه به زمان وقوع حادثه از طرف پلیس راه در دست بررسی است.
 
پرسنل اورژانس ناجی زن باردار پس از سقوط خودرو به دره + تصاویر
 
پرسنل اورژانس ناجی زن باردار پس از سقوط خودرو به دره + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار