کد خبر: ۷۹۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 05 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل شرکت بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسب 15 آبان روز بیمه ایران پیامی صادر نمود.
در متن پیام آمده است :
هم استانیهای عزیز
 با سلام ودعای خیر
15 آبان 1314 تاریخی غرور انگیز و یادآور یک روز عظیم برای ملت ایران است. روزی که صنعتی نوین به نام بیمه ایران و تنها شرکت بیمه ایرانی پا به عرصه وجود نهاد و به سرعت قله های رفیع غیرت ، همت ،پیشرفت ، تامین آرامش و ایجاد آسایش را در برابر خطرات بالقوه و بالفعل برای ملتش فتح نمود ،وخدمات ارزشمند وتحسین برانگیزی رادرجامعه ودر بخش های مختلف صنعت ،تولید وخدمات فراهم نماید ودر جهت ایجاد اطمینان ،آرامش وامنیت روانی ومالی هموطنان عزیزبا  بکارگیری نیروی انسانی کارآمدبعنوان بالاترین سرمایه این شرکت  وبهره گیری ازکارشناسان متخصص به جایگاه اول در میان فعالان صنعت بیمه دست یافته و گام های بزرگی برداشته و به عنوان راهبر صنعت بیمه تلقی گردد.
فرا رسیدن این روز بزرگ و باعظمت را به تمامی هم استانیهای عزیز وکلیه بیمه گذران بیمه  تبریک عرض نموده و از تلاش بی وقفه تمامی دست اندرکاران  ،نهادها ،سازمانها وبیمه گذاران  در جهت اعتلای نام پرآوازه این شرکت  ،کمال قدردانی و سپاس را دارم.آری ما به داشتن او ، نام پرآوزه اش و تلاش در جهت تداوم ، بزرگی و خدمت رسانی او به میهن  خود می بالیم .
محمدعلی نوروزی
شرکت بیمه ایران استان کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار