مدیرعامل موسسه خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس گفت: به مناسبت سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) 14 هزار کیلو شله‌زرد با هزینه‌ای افزون بر 20 میلیون تومان در شیراز تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۷۹۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 07 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حامدهنرور اظهار داشت: هشتمین سال پخت شله‌زرد نذری به همت خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس زیر پوشش و نظارت مدیریت اداره کل بهزیستی و با مشارکت مستقیم اساتید پزشکی و خیران در مناطق و روستا‌های کم برخوردار شیراز و نیز مراکز زیر حمایت بهزیستی توزیع شد.

وی افزود: برای پخت این مقدار شله‌زرد، یک کیلو زعفران، 700 کیلو برنج نیمه کامفیروز، 60 لیتر روغن جامد، 120 لیترگلاب‌ناب، 2.5 کیلو خلال پسته استفاده و در 16 هزار عدد ظرف 750 گرمی میان مردم توزیع شد.

مدیرعامل موسسه خیریه ناجیان ماندگاربهشت فارس با اشاره به اینکه این موسسه خیریه درسال 94 با هدف ارائه خدمات اجتماعی زیر نظر اداره کل بهزیستی با 11 نفر فعالیت خود را آغاز کرده‌است، گفت: در طی 4 سال گذشته تاکنون 90 نفراز اساتید و متخصصان و جراحان به عنوان هیأت امناء با رعایت حفظ کرامت انسانی مشغول ارائه خدمات درمانی شامل معاینه، جراحی و تامین هزینه‌های بیمارستانی به طور رایگان شدند.

هنرور تصریح کرد: اهدا وام درمانی تاسقف 5 میلیون تومان با همکاری صندوق مهر حضرت زهرا(س) به بیماران نیازمند، اخذ مجوز ملی شدن از سازمان بهزیستی کشور برای احداث شعب در سراسر کشور و نیز برگزیده شدن به عنوان خیریه نمونه کشوری از دیگر فعالیت‌های این موسسه است.

آغازعملیات احداث مرکز نگه‌داری معلولین ذهنی

وی بیان داشت: به زودی به همت یکی از خیران استان فارس عملیات اجرایی ساختمان چهار طبقه و چند منظوره به نام خانه کوچک سالمندان و مرکز نگه‌داری معلولین ذهنی در زمینی به مساحت هزار مترمربع در ورودی شهر صدرا آغاز می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس اضافه کرد: ساختمان مرکز چند منظوره برای نگه‌داری بیماران، معلولان، سالمندان و همراهان بیمار با اعتباری افزون‌بر 6 میلیارد تومان احداث می‌شود.

 

برچسب ها: پخت ، شله زرد ، نذری ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار