نماینده کهگیلویه در حاشیه سفر وزیر ورزش به استان مطرح کرد :
عدل هاشمی پور : آنچه که در توسعه زیرساخت های ورزشی کهگیلویه در 3 سال اخیر روی داد بیشتر از همه 37 سال گذشته بوده است و به باور بسیاری از کارشناسان انقلابی در این حوزه رخ داده است.
کد خبر: ۷۹۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 07 November 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در حالی از صبح امروز آغاز شد که در این سفر برخی پروژه های حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
عدل هاشمی پور در آئین افتتاح خانه جوان شهرستان بهمئی و همچنین مجتمع ورزشی چند منظوره این شهرستان گفت : توجه جدی مسئولان به جوانان از جمله موضوعاتی است که به یک دغدغه همیشگی تبدیل شده است.
نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود : خوشبختانه در بحث توجه به توسعه زیرساخت های ورزش و همکاری با نماینده مردم در جهت پیشبرد درخواست های مردم ، وزیر ورزش و جوانان عملکرد بسیار خوبی داشته است .
هاشمی پور همچنین عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه زیرساخت های ورزشی را ارزشمند توصیف کرد.
این نماینده در ادامه به مقایسه عملکرد 3 سال اخیر با قبل از آن پرداخت و گفت : آنچه که در توسعه زیرساخت های ورزشی کهگیلویه در 3 سال اخیر روی داد بیشتر از همه 37 سال گذشته بوده است و به باور بسیاری از کارشناسان انقلابی در این حوزه رخ داده است.
هاشمی پور افزود : در سفر امروز وزیر ورزش و استاندار از سه طرح در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان بهمئی ، شامل سالن چند منظوره ورزشی ، چمن مصنوعی و خانه جوان این شهرستان ، بهره برداری شد.
وی گفت : میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۵۵ میلیارد ریال بوده است که در متراژ بیش از ۳ هزار متر مربع اجرایی شده است.
هاشمی اظهار داشت : اکنون در حوزه زیرساخت های ورزشی تنها مشکل ما ورزشگاه شهر لیکک است که نیاز به بازسازی دارد که با انجام آن ، کمبودی در زیرساخت های ورزشی وجود ندارد و از این به بعد باید به موضوع هیئت ها ، باشگاه ها و شناسایی نخبگان بپردازیم.
عدل هاشمی پور به افتتاح 2 پروژه ورزشی در دهدشت هم اشاره کرد و گفت : چمن ورزشی شماره 4 دهدشت با مساحت 1 هزار و 270 متر مربع از پروژه‌هایی بود که عملیات آن از سال 1397 آغاز شده بود و 850 میلیون تومان برای احداث آن هزینه شد که خوشبختانه امروز به بهره برداری رسید.
وی افزود : خانه جوان هم پروژه ی دیگر شهر دهدشت است که در سه طبقه و با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر به بهره‌برداری رسید.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در حوزه زیرساخت های ورزش و جوانان تلاش های بسیار زیادی در این سال ها رخ داده است اما عمق محرومیت بسیار زیاده بوده است و تلاش ها همچنان ادامه خواهد داشت.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت : خداوند بر گفتار و اعمال ما شاهد و ناظر است لذا باید از همین جا از تلاش ها و مساعدت های وزیر نفت تقدیر و تشکر کنم که در تامین اعتبار این طرح ها کمک شایانی کرد.
درخواست عدل هاشمی از وزیر ورزش / فیلم
 
 تصاویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
آقای هاشمی اگر ما اهل شهرستان بهمئی هستیم بیشترین خدمات در دوران احمدی نژاد بود که تمام دارایی لیکک یه سالن ورزشی بود ویک زمین خاکی که در اولین سفرش به شهرستان بهمئی.هلی کوپترش در همین زمین نشست وچه گردخاکی بلند شد دروغ هم جایی دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
نه کند مثل حسینیه ها و ... هم هدف انتخاباتی داشته باشید که می فرمایید از 37 سال در این سه سال بیشتر خدمت شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
کمی هم خلوص نیت داشته باش منت سر مردم نگذارید
ناشناس
|
Norway
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
ناشکری نکنید
قومی که به مسئولان با عملکرد مثبت وفادار نباشند به مدیران ضعیف دچار خواهند شد
کسانی که شرابط و عملکرد ضعیف نماینده های ضعیف ادوار گذشته را کتمان کند و واقعیت را به مردم نگوید در این دنیا و آن دنیا باید پاسخگو باشد
به هاشمی احترام بگذارید که نماینده ی فعال و خوبی هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار