کد خبر: ۷۹۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 08 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، توازن رسانه نماینده شهرستان های گچساران و باشت از اسنادی رونمایی کرد که بر اساس آن غلام رضا تاجگردون مامور پیگیری تقاضای مردم این شهر برای دیدار با رهبری شده است .

این رسانه نوشته است : پیگیری دیدار مردم گچساران با مقام معظم رهبری کلید خورد.

در شامگاه شانزدهم آبانماه در جریان جشن آغاز امامت امام زمان(عج) از طرحی رونمایی شد که بواسطه آن مردم شهرستان گچساران حسینیه امام خمینی(ره) را در حضور رهبر معظم انقلاب تجربه خواهند کرد.
میثم انصاری مسئول هیات جوانان حسینی گفت: به فضل الهی طرحی که مدت ها در ذهن جوانان این شهرستان بود، با مکاتبات و پیگیری‌های این هیات، به مرحله مطلوبی رسید.
در این مراسم که با عنوان “جشن انتظار” در محل خیابان نوزده آبان(هلال احمر) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، با حضور عموم مردم شهرستان علی‌الخصوص خانواده‌های معزز شهدای یوم الله نوزده آبان، از رونوشت طرح “دیدار مردم انقلابی گچساران با مقام معظم رهبری” رونمایی شد.
انصاری گفت: در همین راستا ضمن سپاس از نخبگان شهرستان و همچنین اعضای هیات جوانان حسینی، از نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت بواسطه پیگیری‌های مجدانه این طرح کمال تشکر را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار