استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بازدید کرد.
کد خبر: ۷۹۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴ 11 November 2019







حسین کلانتری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی که زمینه ساز ایجاد خوراک فرهنگی در سطح جامعه است.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده ارشد اجرایی استان با تاکید بر اینکه باید نقاط قوت این حرکت دیده و بیان شود، افزود: می طلبد متولیان امر نقاط ضعف این رویداد فرهنگی را شناسایی و در سال های آینده برگزاری این نمایشگاه این مشکلات را به نقاط قوت تبدیل کنند.

وی به برپایی دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در کنار نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: حضور این تعداد غرفه مطبوعاتی و این حرکت و پویایی اصحاب رسانه شایسته تقدیر است که با هزینه شخصی دستاوردهای خود در عرصه اخبار و اطلاع رسانی را در معرض دید عموم قرار می دهند.

کلانتری تاکید کرد: این حرکت باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تعداد انتشارات و شرایط حضور در نمایشگاه کتاب مطلوب است اما از همه این موارد مهم تر حضور جامعه دانشگاهی و دانش آموزی در این مکان فرهنگی است.

وی بیان کرد: انتظار می رود با گسترش دایره تبلیغات زمینه حضور افراد بیشتری از مردم استان برای حضور در این نمایشگاه و بهره مندی از این فضای فرهنگی مهیا شود.

استاندار ابراز کرد: از رسانه ها انتظار داریم در جهت توسعه کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند و قدم های برداشته شده در راه پیشرفت استان را اطلاع رسانی و تقویت نمایند.

گفتنی است استاندار پس از بازدید از تمامی غرفه های نمایشگاه کتاب در تمام ۱۰ غرفه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور یافته و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شایان ذکر است 125 غرفه در نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد دایر شده که از این تعداد 105 غرفه مربوط به کتاب، 10 غرفه مربوط به رسانه‌های دیجیتال و 10 غرفه مربوط به مطبوعات و خبرگزاری‌ها است.

 این نمایشگاه از دیروز به مدت 6 روز از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار