کد خبر: ۷۹۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 12 November 2019

بنیاد مستضعفان-علوی با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان شهرستان لنده اقدام به توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته شیر بین دانش آموزان کرد.

علی جاویدان رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده در حاشیه توزیع شیر در این شهرستان هدف از توزیع شیر رایگان در مدارس را فرهنگ سازی و ترویج تغذیه سالم عنوان و از این اقدام بنیاد مستضعفان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ رییس آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت؛ کودکان زمانی سالم هستند که تغذیه خوب داشته باشند تا از رشد و تکامل جسمی و فکری برخوردار باشند.

دکتر جاویدان گفت؛ در یک سال گذشته حمایت از دانش آموزان این منطقه محروم به جد در دستور کار بنیاد مستضعفان-علوی قرار گرفت که وضعیت ظاهری مدارس و تجهیزات سخت افزاری در کلاس های درس مدارس شهر و روستا گویایی این اقدمات خیر خواهانه است.

وی افزود؛ بعد از اقدمات عمرانی این نهاد در مدارس شهرستان اینبار بنیاد به موضوع سلامت دانش آموزان ورود و برای ارتقای این مهم تعداد ۱۲۵۰۰ پاکت شیر و ۲۴۲۷۰ بسته کیک در اختیار اداره آموزش وپرورش قرار داده شد که در مدارس شهرستان توزیع می شود.

علی جاویدان یاد آور شد در طرح توزیع شیر رایگان از سوی بنیاد مستضعفان-علوی در این شهرستان تعداد ۴۳۰۰ دانش آموز مورد حمایت قرار میگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار