طی دو حکم از طرف وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به ترتیب معاون سیاسی استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.
کد خبر: ۷۹۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 13 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد طی دو حکم از طرف وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به ترتیب معاون سیاسی استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.
 
انتصاب یک معاون استاندار و یک مدیر کل در کهگیلویه و بویراحمد
 
پیرسبزی مدیر کل شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدعلی پیرسبزی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدعلی پیرسبزی آمده است:
«نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم هنردوست و هنرور استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر فضائل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.»
 
انتصاب یک معاون استاندار و یک مدیر کل در کهگیلویه و بویراحمد
 
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
با حکم وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، احد جمالی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .
جمالی تاکنون سمت سرپرستی معاونت سیاسی استاندار را برعهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار