با توجه به این اعتراض که گویا از قبل صورت گرفته است به نظر می رسد یا این نشست برگزار نخواهد شد و یا بدون از حضور طیف گسترده ای از اصولگرایان این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 13 November 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند روزی است که نشست های طیف های اصولگرایان تحت عنوان ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان های مختلف جهت تعیین شورای شهرستان برگزار می شود که بنابر اما گویا در اقدامی قابل تامل در اکثر این نشست ها با توجه به رقابت برخی کاندیداهای احتمالی این طیف ، برخی با مهندسی این جلسات و انتخاب گزینشی افراد حاضر در آن سعی دارند در انتخاب اعضای نهایی شورا دخل و تصرف نمایند!
تاکنون این نشست ها در هر شهرستانی برگزار شده است ، اعتراضاتی از نحوه دعوت از افراد مورد سوال و در مظن اتهام مهندسی بوده است! اما در اقدامی پیش دستانه جمعی از اصولگرایان شهرستان لنده با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده اند در نشستی که قرار است این مجمع برگزار کند شرکت نخواهند کرد . دلیل این افراد شائبه مهندسی شدن جلسه است که گویا افرادی با نفوذ در هسته مرکزی ، مدعوین را گزینشی در جهت حمایت از یک کاندید خاص دعوت کرده اند !
با توجه به این اعتراض که قبل از برگزاری صورت گرفته است به نظر می رسد یا این نشست برگزار نخواهد شد و یا بدون از حضور طیف گسترده ای از اصولگرایان این شهرستان برگزار خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه:

با استعانت از خدای بزرگ و با نصب العین قرار دادن فرمایشات گهربار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که به درستی فرمودند: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و با مردم رفتاری کنیم که خدا از آن رفتار راضی باشد و همچنین  بیانیه « گام دوم انقلاب» در کلام رهبر معظم انقلاب که در حکم تجدید مطلع و سند محکم چشم انداز آینده انقلاب است و نظر به لزوم و وجوب تبعیت از مؤلفه های فوق و اعلام پایبندی کامل و بی قید و شرط به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و منویات معظم له، بدینوسیله ضمن اعتراض و  مخالفت شدید با روند مهندسی شده جریان موسوم به نیروهای ائتلاف انقلاب در کهگیلویه بزرگ خاصه شهرستان لنده،
اعلام می داریم در جلسات این طیف اقلیت سیاسی که قیم مآبانه مدعی تصمیم گیری در امر خطیر انتخابات نمایندگی مجلس برای عموم مردم هستند شرکت نمی کنیم و با کمال میل و افتخار مردم را گرچه خود آگاه هستند به سهم خویش به پاسخ مثبت به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب فردی اصلح که مصداق کامل تعهد، تخصص، ولایتمداری، کارآمدی، دلسوزی، شجاعت و خدمتگزاری به تمام معنا برای این خطه از ایران اسلامی باشد دعوت می نماییم.
ان شاءالله
جمع کثیری از دلدادگان و زجر کشیدگان انقلاب از شهرستان لنده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
اگر دراکثریتید وگروه موحد دراقلیت براچی اجازه نمیدین انتخابات برگزار بشه تحریمش کردید؟؟؟؟؟
مرتضی مهنایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
16 سال خیانت کم بود حالا میخواد بیاد 20 سالش کنه تا رند وابو....عدل توی این 4 سال که اوضاع مملکت داغون بود خیلی بهتر و بیشتر از 16 سال آغا کار کرد و درخشید...موحد نمیاد اگه هم بیاد شکستی سنگین تر از گذشته خواهد خورد ...والسلام
مرتضی مهنایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
با سلام خدمت حامیان سردار هاشمی پور.
برای برگزاری انتخابات مجلس نیازمند به وحدت و آرامش در دهدشت هستیم

آینده نزدیک ما یک آزمون بزرگی در پیش داریم ، برای این کار مهم نیازمند به وحدت و آرامش در بین حامیان سردار است، تعصبی و احساسی برخورد نکنیم و تصمیم نگیریم. بارها شاهد برخی از سخنان و اقدامات فرافکنانه برخی مسئولین شهرستان و شهر های اطراف بودیم. که به دنبال دوقطبی کردن سیاست کهگیلویه و انتخابات کهگیلویه هستند، به دنبال ایجاد اختلاف هستند.

و همچنین برخی رسانه ها و برخی از کسانی که تریبون در اختیار دارند از همین الان شروع کرده اند به ایجاد اختلاف و دو دستگی و دوقطبی در دهدشت دنبال این مسائل نباشیم؟ بیایید خدمت های چهار سال سردار هاشمی را به مردم بگوییم؟ این وضع شهر دهدشت است که می بینید، اگر انتخابات دست نماینده بی کفایت بی افتد میدانید دیگر طراوت و شادابی در بین جوانان کهگیلویه نخواهد بود

مواظب باشیم کسانی هستند طبل اختلاف می کوبند و دنبال موج سواری هستند

مردم واقعا هزاران مشکل دارند، نمک بر زخم مردم نپاشید، مرهمی برای مردم باشید، امید ایجاد کنید و نشاط و آرامش و وحدت ایجاد کنید، حامیان و طرفداران سردار هاشمی پور در داخل دشمنان ما دائما دارند یاس ایجاد می کنند،بدنبال فرصت طلبی هستند، می خواهند جبهه مقاومت و اتحاد گذشته شما را بگیرند.پس با آرامش و با برنامه عمل کنیم.
با تشکر مرتضی مهنایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار