کد خبر: ۷۹۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 15 November 2019
سرپرست فرمانداری دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به صادر نشدن حُکم فرمانداری‌اش بعد از پنج ماه و نیم از این مسئولیت واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "علی یار علی‌پور" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج در حاشیه نمایشگاه مطبوعات گفت : تا لحظه‌ای که تکلیف باشد در این مسئولیت خواهم بود و آنچه اکنون گفته می‌شود تنها در فضای مجازی مطرح است و چیزی به ما در این ارتباط گفته نشده است.
وی تاکید کرد که تاکنون کسی راجع به رد شدن حُکم سرپرستی وی صحبتی نکرده و البته آمادگی واگذاری این مسئولیت به فرد دیگری وجود دارد.
سرپرست فرمانداری دنا افزود: حدود پنج ماه و نیم سرپرست فرمانداری دنا هستم، حُکم فرمانداری هنوز صادر نشده و تا زمانی که تکلیف باشد کارمان را بخوبی انجام می دهیم.
انتخابات را بی‌طرفانه برگزار می کنیم
علی پور در پاسخ به این سئوال که چه برنامه‌ای برای برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دنا دارید؟ هم ادامه داد: در انتخابات اسفندماه براساس قانون عمل خواهیم کرد و هدف مان برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.
وی تاکید کرد که فرمانداری دنا و سایر ادارات دولتی نیز در این شهرستان حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را نخواهند داشت و براساس قانون، انتخابات را برگزار می کنند.
سرپرست فرمانداری دنا گفت: هیات های اجرایی و نظارت نباید از کاندیدای خاصی حمایت کنند و تنها باید طبق قانون عمل کنند.
فعالیت های کنونی در شهرستان دنا تخلف انتخاباتی نیست
علی‌پور در ادامه، فعالیت‌های کنونی در شهرستان دنا را انتخاباتی ندانست و اظهار داشت: فعالیت های کنونی در این شهرستان انتخاباتی نبوده و نمی توان آنها را تخلف انتخاباتی عنوان کرد.
وی گفت: رقابت انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از اعلام نتایج تایید صلاحیت ها شروع می‌شود و البته فعالیت‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد در قالب‌های غیرسیاسی و تجمعی است.
سرپرست فرمانداری شهرستان دنا با تاکید بر اینکه بنا داریم که ارتباط خوبی بین مجریان و ناظران در شهرستان دنا برقرارکنیم، خاطرنشان کرد: تعداد مجریان و شعبات انتخاباتی در این شهرستان مشخص نشده و مشکل خاصی هم برای برگزاری انتخابات امسال در این شهرستان نداریم.
علی‌پور پیش‌بینی کرد در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی، استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار