کد خبر: ۷۹۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 16 November 2019
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مالکان خودروهایی که کارت سوخت آنان رمزگشایی نشده است برای رمزگشایی به این شرکت مراجعه کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید لطف الله مسعودی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا از مالکان خودروهایی که هنوز موفق نشده اند کارت سوخت خود را رمز گشایی کنند خواست به شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یا یکی از شهرهای دهدشت و دوگنبدان مراجعه کنند.
وی همچنین درباره مالکان خودروهایی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند نیز ابراز داشت: این افراد می توانند با مراجعه به شرکت پست یا مراکز پلیسی ۱۱۰ کارت های سوخت خود را دریافت کنند.
به گفته مسئولان سه هزار کارت سوخت در کهگیلویه و بویراحمد هنوز به دست مالکان خودروها نرسیده و به همین منظور از روز گذشته تاکنون ادارات پست سراسر استان با پذیرش مراجعه حضوری و ارسال به درب خانه های مردم مشغول خدمات رسانی هستند.
مسعودی تصریح کرد: افرادی که هنوز اقدام به نام نویسی برای دریافت کارت سوخت نکرده اند نیز می توانند به سامانه پلیس ۱۱۰ مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اکنون سوختگیری در جایگاه های پمپ بنزین کهگیلویه و بویراحمد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی درباره کمبود بنزین وجود ندارد.
وی عنوان کرد: سهمیه خودروهای بنزین سوز ماهیانه ۶۰ لیتر و خودروهای شخصی دوگانه سوز ۳۰ لیتر تعیین شده است.
مسعودی بیان کرد: همچنین سهمیه تاکسی های بنزین سوز ۴۰۰ و تاکسی های دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر در ماه  اعلام شده است.
وی تصریح کرد: ماهانه ۲۵ لیتر بنزین برای موتور سیکلت ها و ۵۰۰ لیتر برای آمبولانس ها در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار