کارلوس کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپا آمه ریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۹۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ 20 November 2019

دو شکست متوالی تیم‌ملی دوباره نام کارلوس کی‌روش را سر زبان‌ها انداخت. تعدادی از سلبریتی‌ها تصویر او را منتشر کردند و از دلتنگی‌شان برای کارلوس نوشتند. فوتبالی‌ها هم بیکار نبودند و به صف حامیان کارلوس پیوستند تا این‌گونه از ویلموتس انتقاد کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپا آمریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است. دوستان نزدیک کارلوس تصاویری را برای او ارسال کرده‌اند. دیروز یک رسانه ایرانی تلاش کرد گفت‌وگویی در این باره با کارلوس داشته باشد. وقتی برای کی‌روش نوشته شد که بعد از بازی با عراق چهره‌های معروف تصاویرش را منتشر کردند و خیلی از هواداران نوشتند جای او در تیم‌ملی خالی است، کارلوس این پیام را برای رسانه ایرانی فرستاد: «از شما بسیار تشکر می‌کنم به خاطر پیامی که به من دادید. ممنون. برای تان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.» این پیام کارلوس به کسانی بود که نامش را این روز‌ها صدا می‌زنند و فدراسیون را شماتت می‌کنند چرا اجازه داد او برود. البته وضعیت کی‌روش هم در کلمبیا خوب نیست و خودش در آنجا با مشکلاتی روبه‌روست.

پیام کی‌روش به ایرانی ها بعداز باخت تیم ملی به عراق

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار