کد خبر: ۷۹۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲ 20 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیرامون برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار  و امنیت کشور گفت: خساراتی که این روزها به اموال عمومی و بیت‌المال وارد شد نشان می‌دهد که کسانی که آمدند و طرح قبلی سهمیه بندی بنزین که هزینه و عوارض آن را پرداخت کرده بودیم را حذف کردند باید محاکمه شوند.
وی با بیان اینکه طرح قبلی به راحتی از بین رفت افزود: باید همه سودی که از این سهمیه‌بندی عاید کشور می‌شود برای جبران خسارات اغتشاشات اخیر داده شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: البته طرح سهمیه‌بندی که روزهای گذشته اعلام شد تصمیم نظام و سران قوا بوده و کسانی که در این شرایط اقدام به آشوب و اغتشاش کردند آمد‌ه‌اند نظام را زیر سوال ببرند.
این مسوول در خصوص آتش زدن مساجد و سوختن قرآن‌ها و حمله به حوزه علمیه گفت: اگر سراغ حوزه علمیه نمی‌رفتند جای تعجب داشت، آشوبگران و اغتشاشگران به مراکز دینی حمله کردند که نشان می‌دهد دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است.
وی با بیان اینکه در این شرایط حساس کنار هم باشیم، گفت: در تظاهرات بهمئی خسارات جدی وارد شد که ضرورت دارد در روزهای آینده راهپیمایی محکومیت این اقدامات در این شهرستان برگزار شود.
پناهی بیان کرد: روز پنجشنبه تظاهرات محکومیت اقدامات اخلالگران در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود در این مراسم نیاز به سخنران نیست بلکه کسی باید در بین مردم حضور پیدا کند که تحلیلگر باشد و شرایط کنونی و نقشه‌های دشمنان را به خوبی برای مردم تحلیل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار