کد خبر: ۷۹۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 20 November 2019
استان کهگیلویه وبویراحمد که به نسبت سایر استان ها و مناطق مختلف کشور کمترین خسارات و نارآرامی ها را در جریان اعتراضات گرانی قیمت بنزین در یک هفته اخیر داشت هم اینک نیز آرامش و امنیت کامل بر آن حاکم است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: آرامش و جریان زندگی روزمره مردم در این استان جاری است و نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی اوضاع را به نحو مطلوب تحت کنترل دارند.
وی تصریح کرد: البته مردم و دوستداران انقلاب نیز در این زمینه همراه و همگام با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی مخالفت خود را با نآرامی ها و هرگونه اغتشاش به بهانه وضعیت اقتصادی اعلام کرده و به خوبی صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده اند.
 جمالی یادآور شد: البته در جریان بروز ناآرامی ها و تنش ها ظرف روزهای گذشته ،کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان های موفق در امر مدیریت بحران و تجمع ها بوده و یک نفر در جریان این اعتراض ها کشته نشد.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به جز دوشهرستان گچساران و بهمئی در سایر مناطق کهگیلویه وبویراحمد هیچ گونه تجمع و اعتراضی که منجر به اغتشاش و ناآرامی شود ، صورت نگرفت که در همین مناطق نیز نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی با از پیشروی اغتشاش گران به سمت تاسیسات حساس و دولتی نیز جلوگیری شد.
وی بدون اشاره به تعداد زخمی ها و افراد دستگیر شده در تجمع های اخیر گفت: دستگاه های ذیربط در حال جمع بندی آمار هستند و به زودی اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار