کد خبر: ۷۹۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 20 November 2019
مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: گشت‌های نامحسوس در جلوی ترمینال و پلیس راه برای جلوگیری از افزایش نرخ کرایه تاکسی حمل و نقل برون شهری راه‌اندازی شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از گچساران، ظهر امروز نشست ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 در این نشست احمد رضا شیخ ممو با اشاره به اصلاح نرخ  و سهمیه‌بندی بنزین اظهار کرد: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای افزایش هرگونه کرایه تاکسی برون شهری تخلف به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه با متخلفان برابر قانون برخورد صورت خواهد گرفت، گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تا اطلاع ثانویه حق هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی برون شهری را نخواهند داشت.
مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: گشت‌های نامحسوس در جلوی ترمینال و پلیس راه  برای جلوگیری از افزایش نرخ کرایه تاکسی حمل و نقل برون شهری راه‌اندازی شده است.
شیخ ممو با بیان اینکه در صورت گزارش مسافر متخلفان به تعزیرات معرفی خواهد شد، گفت:  با توجه به سهمیه‌بندی بنزین 750لیتر برای خودروهای یک‌گانه سوز و۴۵۰لیتر برای خودروهای دوگانه سوز از ماه آینده به ناوگان حمل و نقل  تخصیص داده می‌شود.
مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 140دستگاه خودرو سواری برون شهری کار جابه جایی مسافران درون استانی را انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار