کد خبر: ۷۹۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 21 November 2019

بسیج یعنی 40 سال خدمت پا به پای انقلاب/استقبال مردم انقلابی دنا از سردار سلامی ستودنی بود/ اختصاص بالاترین اعتبار برای رفع محرومیت و اشتغال به شهرستان دنا/ مردم انقلابی شهرستان دنا در اتفاقات اخیر باز هم در کنار انقلاب ایستادند/دولت مردان کشور سعی در رفع مطالبات مردم داشته باشند/ در چهل سالگی بسیج ساختار جدیدی طراحی خواهد شدهبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،فرمانده سپاه ناحیه دنا در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان در تشریح برنامه های هفته بسیج اشاره به شعار امسال هفته بسیج داشت و گفت:بسیج 40 سال خدمت،جهاد،رشادت است که برای هر کدام از آنها توضیح و تفسیر زیادی لازم است.

ستوده نیا گفت:چهل سال خدمت پا به پای انقلاب توسط بسیج صورت گرفته است که در طول این مدت شهدای زیادی نیز پا به پای این خدمت داده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان دنا تولد چهل سالگی سپاه و بسیج را از ویژه گی های امسال هفته بسیج دانست و گفت:به منظور این چهل سالگی ساختار جدیدی طراحی شده است که در هفته بسیج به آن اشاره خواهد شد.

سرهنگ علی ستوده نیا در ادامه اشاره به سفر فرمانده کل سپاه کشور به شهرستان دنا داشت و گفت:حضور مردم شهرستان دنا و در راس مردم شریف پاتاوه جهت استقبال از فرمانده کل سپاه کشور و فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویر احمد ستودنی بود تا جایی که سردار سلامی از حضور و برنامه ریزی مردم شهرستان دنا نهایت تشکر را داشت.

ستوده با بیان اینکه فرمانده سپاه کشور عنوان کرده است که در این سفر،مشکلات مردم را در حوزه های اشتغال و محرومیت زدایی لمس و درک کرده است گفت:در سفر فرمانده کل سپاه کشور به شهرستان دنا برای اولین بار مبلغ قابل توجهی جهت محرومیت زدایی،اشتغال،عمران،آب و احداث جاده روستایی به شهرستان دنا اختصاص داده شد که رقم این اعتبار به زودی به سمع و نظر مردم شهرستان دنا خواهد رسید.

این مقام نظامی در سپاه شهرستان دنا به حوادث اخیر اتفاق افتاده در تعدادی از شهرهای کشور در خصوص افزایش قیمت بنزین که منجر به اعتراض مردم شد اشاره کرد و گفت:بعد از افزایش قیمت بنزین شاهد درگیری ها و اعتراضات متعددی در سطح کشور بودیم که منجر به خسارات شدیدی به اماکن دولتی،شخصی و عمومی شد اما ما خوشحال هستیم که شهرستان دنا در این برهه زمان در آرامش و امنیت کامل بود و هیچ اقدام خلاف قانون و مقررات کشور صورت نگرفت.

وی گفت:مردم انقلابی شهرستان دنا با وجود تمامی گلایه مندی ها اما یک بار دیگر پای انقلاب و آرمان های آن ایستادند و صبر را پیشه کردند که در اینجا جا دارد دولت مردان کشور در رفع نیازها و مطالبات معیشتی مردم شهرستان دنا تدابیر لازم را انجام بدهند.

این مسئول با بیان اینکه در هفته بسیج 45 برنامه در حوزه جغرافیایی شهرستان دنا برگزار خواهد شد گفت:بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب آن خدمتی که صورت می گیرد مردم نیز باید آن را لمس کنند و ببینند.

ستوده به غبار روبی گلزار شهدای شهرستان اشاره کرد و گفت:از مجموع برنامه های هفته بسیج:

1- افتتاح و تحویل 15 واحد مسکونی از 50 واحد

2- کلنگ زنی 3 پایگاه بسیج و یک خانه نیازمند

3- دیدار با خانواده شهدای اولین بسیجی،دانش آموز،پاسدار،ارتشی و سپاهی

4-همایش بسیج و چهل سالگی سپاه و بسیج با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان

5- همایش نقش سادات محمودی در انقلاب

6- برگزاری مسابقات ورزشی

7-اهدای 20 سری جهیزیه به نیازمندان که 10 مورد آن در هفته بسیج اهدا و مابقی در آذر ماه امسال اهدا خواهد شد

8- تشریح دست آورد های بسیج در نماز جمعه

9- اعزام گروه های جهادی

10-تجمع بزرگ بسیجیان در مرکز شهرستان دنا و تجلیل از فعالان خبری در عرصه بسیج از سری اقداماتی خواهد بود که در هفته بسیج انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار