امام جمعه کبگیان :
ما به ریاست جمهور و نمایندگان مجلس رأی دادیم و امروز آن نماینده ای که موکل من و شماست این تصمیمات را می گیرد و محور پیام مقام معظم رهبری خطاب به همین مجلسی بود که ساکنانش را من و شما انتخاب کردیم و لذا اینکه چرا ما باید تاوان رأی های اشتباهی خود را با درک پائین سیاسی به رهبری نسبت بدهیم؟
کد خبر: ۷۹۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 22 November 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد " از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه 1 آذر 1398 کبگیان ضمن توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به انفاق و صدقه برای میت گفت : صدقه دادن برای اموات خوب است ، اما عیّـار واقعی آن زمانی بدست می آید که خود انسـان قبل از مرگش دارای سخاوت بی منت باشَد.
امام جمعه کبگیان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به ارزش وجودی این نهاد مردمی در کشور گفت : سلاح پنهان نظام و خار چشم دشمن وجود پایگاههای بسیج و تفکر بسیجـی در کشور است که امروزه تمام هم و غم خودبرای نفوذ و ضربه به نظام را تخریب سپاه و بسیج بافتنه نفاق بین نیروهای مسلح دربدبین کردنشان به این نهاد مردمـی گذاشته است.
وی خاطرنشان کرد : علیرغم ورود به نسل پنجم انقلاب وجود کارآمـدی بسیـج دراکثر مراحل توسعه کشور شالوده بنیاد پیشرفت و توسعه نظام ولـو درزمان تشدید تحریم ها و بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی قابل قبول بوده و هست.
علی وحدانی فر ؛ اخلاص در کار ، خدامحوری و حضور در میادین سخت ، با مجاهدت ایمان و عمل و حفظ اندیشه ارزشی شهادت طلبی را از خصیصه های یک بسیجی تمام عیار برشمرد.
حجت الاسلام وحدانـی فر با اشاره به تصمیم سران سه قوه مبنی بر گران شدن بنزین هم گفت : علیرغم دارا بودن تحلیل مفصل در این زمینه لکن به دلیل کمبود وقت در خطبه خلاصه عرض کنم که اولا ، نتیجه کار کارشناسی شده سران سه قوه در کشور لازم الاجراست دوما اینکه برخی ها از روی ناآگاهی یا جاهلانه و برخی عامدانه حمایت رهبری را مورد هجمه قرار می دهند چون نه قانون اساسی کشور را می دانند و نه مطالعه می کنند و نه درک سیاسی از وظایف رهبری دارند ؛ زیرا نه حضرت امام "ره" و نه رهبری در امور ریز اجرائی کشور ورود نمی کردند! سوما ما به ریاست جمهور و نمایندگان مجلس رأی دادیم و امروز آن نماینده ای که موکل من و شماست این تصمیمات را می گیرد و محور پیام مقام معظم رهبری خطاب به همین مجلسی بود که ساکنانش را من و شما انتخاب کردیم که فرمود بیایید در صحنه که مردم دادند چقدر تحمل می کنند؟ و لذا اینکه چرا ما باید تاوان رأی های اشتباهی خود را با درک پائین سیاسی به رهبری نسبت بدهیم؟
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در میان تجمعات مردمی گفت : ما حامیان مطالبه گرانی هستیم که در تجمعات خود معترض اوضاع اقتصادی و بیکاری و گرانی بازار کشورند.
این خطیب جمعه افزود؛ کسانیکه به بهانه تجمع احقاق حق ملت با آتش زدن اموال عمومی ، جوانان این مرز و بوم را در لباس مردم و نیروهای نظامی به کشتن دادند دلواپسان مجاهدین خلق و رژیم منحوس پهلوی بودند که در نهایت آموزش و دریافت تجهیزات باشعار مرگ بر اصل ولایت فقیه باهدف براندازی نظام و ریشه کن کردن شیعه می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
این خطیب جمعه تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما اینبار حتی بدون به میدان آمدن و سخنرانی ، رهبری با بصیرت راهشان را از این فتنه گران جدا کردند و با حضور حماسی بار دیگر عهد میثاق خود را با انقلاب و آرمانهای خون شهدا  نشان دادند.

پایان خبر:اسماعیل رسـام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
می شود تو این قدر ..... .هیچ کس بدون اجازه رهبر اب نی خورد ...........................خودتت هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
رهبری نمیتواند با نظر منتخبان ملت مخالفت کند مگر در موارد شرعی، لذا مثل روز واضح است که در صورت مخالفت رهبری تو بوق و کرنا میکردند که ایشان در کار ما دخالت میکند وگرنه الآن مملکت گل و بلبل بود.
در کدام قضیه ایشان دخالت کردند؟ حتی در برجام و گفتگو با غرب و آمریکا افراد را راحت گذاشتند تا بروند ببینیم چکار میکنند که مشخص شد دیگه برا همه!!
علی دشتستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
پسرجون می دونم برای فرار از غول بیکاری این لباس پیامبر رو پوشیدی! حرف رو بسنج وبزن!

مسوولیت تمام وکمال همه تصمیمات خوب و بد در اقتصاد وسیاست ایران به گردن ......
محمد شریفی
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مگر مردم فقط از قوه مجریه شاکین؟
مگر اقتصاد فقط دست قوه مجریه است؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
بنده خدا رهبری هم مثل مردم تاوان نظارت بد شورای نگهبان رو میدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار