مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:‌ ثبت تقاضای عموم مردم برای دریافت حمایت معیشتی دولت از روز گذشته سوم آذرماه آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 25 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  شیرخانی  اظهار داشت: تمامی سرپرست خانوارهایی که مشمول سبد حمایتی نشده اند اما خود را واجد شرایط می دانند، می توانند شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند و طی ۲۴ ساعت برای آن‌ها کد رهگیری ارسال می شود.

وی افزود: در خواست به صورت سیستمی بررسی و نهایتا ظرف ۲۴ ساعت، کد رهگیری از طریق پیامک با سرشماره HEMAYATبرای متقاضیان ارسال می گردد و متقاضیان پس از گذشت ۴۸ ساعت از دریافت آن به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

شیرخانی با بیان اینکه ملاک و شاخص های بررسی درخواست متقاضیان، اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان است، گفت: پیرو اطلاع رسانی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تدابیر لازم برای بررسی درخواست غیرحضوری متقاضیان در نظر گرفته شده و افراد از مراجعه حضوری به استانداری، فرمانداری، بخشداری، این اداره کل و ادارات تامین اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و یا ادارات شهرستانی خودداری نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: هیچگونه پیامکی مبنی بر شمول، قطع و ثبت نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی برای هموطنان توسط این وزارتخانه ارسال نمی شود و هرگونه پیامک در این خصوص جعلی است.

وی یادآور شد: سهم خانوارهای یک نفره، ۵۵ هزار تومان، خانوار ۲ نفره، ۱۰۳ هزار تومان، خانوار سه نفره، ۱۳۸ هزار تومان، خانوار چهار نفره ، ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر نیز ۲۰۵ هزار تومان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار