استاندار در جمع 10 هزار نفری بسیجیان
کلانتری با بیان اینکه آسیب زدن به اموال عمومی و بیت‌المال کار ملت ایران نبود بلکه از سوی اشرار، بیگانگان و فریب خوردگان انجام شد، تصریح کرد: تضعیف دولت و دیگر قوا و همچنین مدیران اجرایی به نفع نظام و انقلاب نیست و ملت ایران و به‌ویژه بسیجیان پشت سر رهبری هستند و بسیج نیز در تمام صحنه‌ها با تمام وجود حضور دارد و آماده خدمت است.
کد خبر: ۸۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 26 November 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همزمان با 5 آذر ، گردهمایی 10 هزار نفری بسیجیان از حوزه های مختلف دستگاه های اجرایی ، دانش آموزی ، بازاریان و دیگر ارگان های دولتی و مردمی در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.
ابتدای مراسم نواختن زنده موزیک سرود ملی با همنوایی بسیجیان همراه بود و در ادامه هم یکی از خوانندگان بسیجی به اجرای قطعه ای موسیقی پرداخت.
دشمنان خود را به کوری زده اند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یاسوج به عنوان میزبان برگزاری این گردهمایی ضمن خیر مقدم به بسیجیان ، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی با پشتوانه مردم و جوانان بسیجی و تفکر بسیجی نقش برآب خواهند شد.
سرهنگ روح الله شاهینی افزود: واژه بسیج با عنوان برادران و خواهران، سلحشوران امام(ره)، یاوران ولایت و جوانان مومن و انقلابی به کار خود ادامه می دهد.
وی اظهارکرد: دشمنانی که می پندارند می توانند بر جمهوری اسلامی خدشه ای وارد کنند این شور را یا نمی بینند و یا خود را به کوری می زنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یاسوج خاطرنشان کرد: قرار بود دشمنان در اوج جوانی و نوجوانی جمهوری اسلامی را تسخیر کنند و اقتدار ایران اسلامی را زیر سوال ببرند اما هم اکنون جهموری اسلامی سن ۴۱ سالگی خود را می گذراند، دشمنان بدانند جوان امروز ما همان جوانانی هستند که در ۸ سال دفاع مقدس پوزه دشمنان را بر زمین زدند و همچنان با ولایت و رهبری، شهدا و ایثارگران هستند.
شاهینی بیان کرد: نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا و اسرائیل همه با پشتوانه مردم و جوانان بسیجی و تفکر بسیجی پوچ و باطل خواهند بود و نقش برآب خواهند شد.
بسیج متعلق به هیچ حزبی نیست
سخنران ویژه این مراسم استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به هیچ قوم، حزب، دسته و گروهی نیست گفت: دشمنان توطئه‌ بزرگی را طراحی کرده بودند و به قصد تخریب اموال عمومی و کشتن مردم به میدان آمده بودند.
حسین کلانتری در آئین تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج با تبریک 5 آذر روز بسیج مستضعفان اظهار داشت: تشکیل بسیج اقدامی هوشمندانه، مدبرانه و بی‌نظیر از سوی امام خمینی(ره) بود و هدف امام از این اقدام نجات بشریت و مستضعفان از یوغ استکبار و استبداد بود که این تصمیم سبب حیات جدید برای ملت‌های اسلامی شد.
وی عنوان کرد: فرهنگ بسیجی سبک زندگی شرافتمندانه و عزتمندانه است و تشکیل بسیج و به‌ویژه بسیج مستضعفان از الطاف الهی بر ملت ایران است که باید قدردان آن باشیم و باید توجه بیشتری به ظرفیت بسیج شود و بسیجیان نیروهای کارآمد کشور در تمامی عرصه‌ها و میادین هستند و هر کجا بسیجیان وارد شده‌ دشمنان زمین‌گیر شده‌اند.
کلانتری با تاکید بر اینکه بسیج نقش مهمی در حفظ استقلال، عزت، هویت و غرور ملی دارد ابراز کرد: بسیج متعلق به هیچ قوم، حزب، دسته و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی و برگرفته از آرمان‌های نظام و انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه پاک‌ترین، مخلص‌ترین، فداکارترین و آماده به‌کارترین انسان‌ها در بسیج جمع شده‌اند، افزود: بسیجیان آگاه‌ترین، با معرفت‌ترین، متعهدترین و قانونمندترین افراد هستند.
تخریب دولت و دیگر قوا به نفع نظام نیست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور به بهانه سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: دشمنان توطئه‌ بزرگی را طراحی کرده بودند و به قصد تخریب اموال عمومی و کشتن مردم به میدان آمده بودند.
کلانتری خاطرنشان کرد: هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب، انسجام مسئولان اجرایی کشور و حضور با صلابت و آگاهانه ملت ایران این توطئه بزرگ را خنثی کرد و دشمنان سیلی محکمی خوردند.
وی با تاکید بر اینکه اعتراض، انتقاد و بیان مطالبات از حقوق مردم است و مسئولان نیز وظیفه پیگیری و پاسخ دارند، ادامه داد: تفاوت اساسی بین اعتراض و انتقاد با اغتشاش وجود دارد و البته باید مردم و رسانه‌ها نقاط ضعف مسئولان را بیان کنند تا برای برطرف کردن آن‌ها اقدام شود.
کلانتری با بیان اینکه آسیب زدن به اموال عمومی و بیت‌المال کار ملت ایران نبود بلکه از سوی اشرار، بیگانگان و فریب خوردگان انجام شد، تصریح کرد: تضعیف دولت و دیگر قوا و همچنین مدیران اجرایی به نفع نظام و انقلاب نیست و ملت ایران و به‌ویژه بسیجیان پشت سر رهبری هستند و بسیج نیز در تمام صحنه‌ها با تمام وجود حضور دارد و آماده خدمت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار