کد خبر: ۸۰۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 27 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج تب انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا کشیده و بیش از آن که مردم به دنبال کاندیداهای انتخابات باشند این مسوولان هستند که از هم اکنون برای محکم کردن پایه صندلی‌های مدیریتی خود به دنبال نمایندگان فعلی مردم در مجلس در هر برنامه و نشستی حضور پیدا می کنند.

هر چند ممکن است در قانون این گونه آمده باشد که مدیر می تواند خارج از وقت اداری در نشست‌های انتخاباتی شرکت کند اما این سؤال در ذهن مردم متبادر می شود که آیا این مدیران فردا و در موعد انتخابات از رانت مدیریتی خود برای کمک به فلان کاندیدای مجلس استفاده نمی‌کنند.

مردم از خود می‌پرسند وقتی یک مدیر به همراه زیر مجموعه خود در یک نشست انتخاباتی شرکت می‌کنند آیا می‌توان به چنین مدیرانی در انتخابات اعتماد کرد که از بیت‌المال برای کمک به کاندیدای دلخواه خود استفاده نکنند.

در استانی که انتخابات و نتیجه آن برای تک به تک اقشار مردم اهمیت دو چندانی نسبت به سایر نقاط کشور دارد جای سوال است که با حضور گسترده مدیران در اردوگاه تبلیغاتی و انتخاباتی برخی کاندیداها چگونه می‌توان به سوی یک انتخابات سالم و بدون حاشیه حرکت کرد.

وقتی مدیری از هم اکنون بلندگوی تبلیغاتی در دست گرفته و برای فلان کاندیدا تبلیغ می‌کند آیا در موعد انتخابات از امکانات و مجموعه خود برای کمک به کاندیدای دلخواه استفاده نمی‌کند.

اما جای سؤال از برخی مدیران است که به عنوان مهمان ناخوانده در برنامه‌های انتخاباتی شرکت می کنند در حالی که وقتی دعوت نامه خوانده می شود چنین مدیرانی در قالب دعوت برای حضور در جلسه انتخاباتی گنجانده نمی‌شود.

 

و مهم‌تر از همه این که آیا با این مدیران در صدد برگزار انتخابات هستیم و آیا از این مدیران در هیات‌های بازرسی و در نظارت ها استفاده می شود؟ آیا چنین مدیرانی که وابستگی به کاندیدای خاص دارند می‌توانند در پروسه یک انتخابات سالم جایگاهی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد گرمسیر سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
از اینکه اخبار خبرگزاری فارس با سایت تابناک در استان کهگیلویه و بویراحمد کپی پیستی شده است واقعا سپاسگزاریم. بابا یه فکری کنید به حال این سایت که الان در شآن این سایت نیست در استان اینگونه باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار