دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛
پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با پاسخ مثبت به درخواست ها و دغدغه های کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت که به زودی در سفر به استان و بازدید از آخرین روند اجرای طرح ها در شهرستان لنده برای شتاب بخشی این طرح ها و رفع موانع موجود تصمیمات و اقدام های لازم را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۸۰۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 27 November 2019

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای پیگیری روند طرح های در دست اقدام بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده، دومین منطقه اقتصاد مقاومتی با رئیس بنیاد مستضعفان دیدار کرد.

در این دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با پاسخ مثبت به درخواست ها و دغدغه های کلانتری، استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت که به زودی در سفر به استان و بازدید از آخرین روند اجرای طرح ها در شهرستان لنده برای شتاب بخشی این طرح ها و رفع موانع موجود تصمیمات و اقدام های لازم را انجام خواهند داد.

طرح محرومیت زدایی شهرستان لنده سرعت میگیرد/به درخواست استاندار کلانتری، رئیس بنیاد مستضعفان به کهگیلویه و بویراحمد سفر میکند

بر اساس گزارشات منتشر شده از طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده تا به امروز در حوزه های<<بهداشت و درمان' آموزش وپرورش، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، توسعه زیرساخت های فرهنگی 'مساجد'، تقویت بنیه اقتصادی مردم با تشکیل صندوق های توان افزایی خدمات بسیاری صورت گرفت و عملکرد بسیار خوبی وجود دارد.
به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری استاندار این استان در دیداری که با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور داشت، خواستار توجه و شتاب بخشی به توسعه همجانبه این شهرستان در قالب طرح آبادانی و پیشرفت لنده شد.
وی در این دیدار بر ضرورت شتاب بخشی طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی بعد از قلعه گنج کرمان تاکید کرد و خواستار سفر مهندس فتاح به استان کهگیلویه وبویراحمد و این شهرستان شد.
کلانتری یادآور شد: با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان از جمله در حوزه اشتغال پایدار، تقویت تولید، راه اندازی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و تقویت بخش‌های زیربنایی، کشاورزی و دامپروری به ویژه در روستاها و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و علمی از محرومیت‌های عمیق این منطقه کاسته شود.
وی اضافه کرد: تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف با هدف محرومیت‌زدایی شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است.
کلانتری افزود: این طرح ها در بخش‌های مختلف ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان، مخابرات، کشاورزی، آب، راه و سایر طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی در حال اجرا هستند.
پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز با پاسخ مثبت به درخواست ها و دغدغه های کلانتری، استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت که به زودی در سفر به استان و بازدید از آخرین روند اجرای طرح ها در شهرستان لنده برای شتاب بخشی این طرح ها و رفع موانع موجود تصمیمات و اقدام های لازم را انجام خواهند داد.
گفتنی است شهرستان ۲۱ هزار نفری لنده با ۵ هزار و ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد است که توسط بنیاد مستضعفان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی انتخاب گردیده است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
قطعا گزینه اول،یعنی عدم برنامه و نداشتن هر گونه خلاقیت از سوی مدیران دولتی است که باعث شد کارهای مشارکتی به کندی پیش رود یا اصلا انجام نشود.
جناب کلانتری شما بفرماید مدیری که ۲۰ سال مدیریت میکند و هنوز اداره وی یک اتاقک از خود ندارد چطور انتظار دارید بیاد پای کار
چنین مدیرانی هیچ بودجه ای از مدیران کل نمی خواهند برای لنده،جز اینکه دلخوش به حکم مدیریت خود هستند
امید واریم استاندار جدید استان بع عمر چنین مدیرانی که کم خم نیستند پایان دهد
علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
تنها دلیل کند شدن روند کند توسعه لنده تغییر مدیران ارشد این شهرستان است.دقیقا از وقتی دکتر کریمی نژاد از فرمانداری لنده رفت توسعه لنده هم به فراموشی سپرده شد
یکی از دلایل عدم پیشرفت در طرح ها عمرانی معارضات مردمی است که متاسفانه کسی نیست با مردم صحبت کند و آنان را قانع کند تا کارها پیش برود
استاندار محترم باید بداند که زمانی جوان گرایی خوب است که آن جوان مسول بتواند با مردم ارتباط برقرار نماید.شما یهوی آمدید فرماندار و معاون فرماندار و بخشدار مرکزی یک شهرستان را تغییر دادید و آن وقت انتظار دارید افرادی بدون هرگونه تجربه مدیریت بتوانند لنده را از محرومیت نجات دهند. آخر با کدام ابزار، این روند کند طرح توسعه لنده هیچ دلیلی جز بی برنامگی مدیران کنونی ندارد.
رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
به نظر من اختلافات شدید میان فرمانداری لنده و شهرداری و شورای شهر یکی از دلایل مهم محرومیت لنده است. شاهد هستیم که چندین بار فرماندار در جلسات از ناکارآمدی شهردار و شورای شهر گلایه کرده است و مستقیم به آنان می گوید از زمانی که من آمدم لنده هیچ کار ملموسی از شما ندیدم.
ما میبینیم که علنا رابطه این دو مجموعه شکر آب شده است و کسی هم نیست میان این دو گروه پادرمیانی کند
همه میدانیم قسمت اعظمی از توسعه عمرانی شهر لنده مستلزم همکاری این نهاد است و وقتی در هر جلسه ای فرماندار از ناکار آمدی این مجموعه بگوید و سعی در خرد کردن آنان داشته باشد شهردار و شورا هم هیچگونه همکاری نمیکنند.
باید گفت که برخی انتصابات اخیر عجولانه و باعث گردید لنده ضرر های زیادی کند.بازم دیر نشده است و میشود تا بنیاد در این منطقه محروم است برای رضای خدا به داد این مردم رسید
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
آقای استاندار در ماه هاق گذشته مصوب شد که با مشارکت یکی از دستگاه های دولتی یک سالن اجتماعات در شهر لنده احداث شود.
این کار بدین شرایط در دستور کار قرار گرفت که دستگاه مربوطه زمین آماده نماید و بنیاد هم کارهای ساخت وساز را انجام دهد
به هر صورت هیچ دستگاه دولتی نتوانست زمین آماده کند تا اینکه یک نهاد غیره دولتی پای کار آمد و در بهترین فضا زمین معرفی کرد و اتفاقا در بازدید مسولین بنیاد زمین مورد نظر تایید هم شد.
حال چرا و به چه دلیل مدیر بی تدبیر شما می گوید بنیاد قول به ما داد و خود ما زمین آماده میکنیم و مخالف اینکار هستیم
جناب استاندار محترم شما به مدیرتان بفرمائید که اولا اگر زمین میتوانستید پیدا کنید که در این همه مدت محیا میکردید و دوما بفرمائید چرا سنگ اندازی میکنند. مگر سالنی که در این شهر محروم قرار است ساخته شود قباله مدیر خاصی میشود.
سالنی قرار است ساخته شود و متعلق به جوانانی است که سالهاست برنامه های فرهنگی هنری خود را در پارک و خیابان های شهر برگزار میکنند. لطفا به این بع تدبیری های مدیرانی که فقط منم منم میکنند و همین منم منم هایشان هم باعث گردید بیشتر مدیران دولتی هم ارتباطی با این آقایان نداشته باشند پایان دهید.
شهروند لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
لنده با این مدیران پیشرفت نمیکند و بنیاد علوی اتفاقا خوب کار کرده است
دهیار لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
ما مردم روستاهای لنده از خدمات بنیاد علوی کمال قدردانی و سپاس را داریم.
و اعلام میکنیم بنیاد هر کجا خودش تنها کاری کرد عالی پیش رفت و مردم راضی هستند .هر جا نیاز به مشارکت دولت داشت برای اجرای طرحی مدیران لنده نخواستند فضا محیا شود.
بهتر است همان مدیرانی که تلاش کردند تا بنیاد علوی به لنده بیاید دوباره در راس مدیریت شهرستان قرار بگیرند و این هم عیب و ایرادی هم درش نیست
شهروند خاص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
این هفته حرف از تغییر فرماندار لنده بود و جایگزینی مهندس رزمجو
خدا کنه هر چه سریعتر این اتفاق بیفته
مهنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
اتفاقا مهندس موسوی داره با حساب و کتاب کار میکنه. بذور از احساس و هیاهو
اول راه است و باید فرصت بهش داد
بدشانسی ایشون فقط در بحث رسانه است که رسانه های لنده اکثریت طیف مخالف ایشون هستند
کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
قطعا تغییر به یکباره کادر مدیریتی در لنده بر روند کند طرح محرومیت زدایی تاثیر دارد ولی آقای موسوی هم با برنامه آمد و انشالله بزودی با سفر رئیس بنیاد و استاندار همه چیز حل میشود
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
آوردن چندین مدیر کل در حوزه های اجرایی در همین مدت کم به لنده نشان از دغدغه در توسعه زیر ساخت های لنده است و نگاه عمرانی مهندس موسوی یک ظرفیت است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار