کد خبر: ۸۰۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 28 November 2019
پدر شهیدان «علی مردان و علی محمد چک نزاد » به پسران شهیدش پیوست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حاج علی چک نژاد، پدر معظم شهیدان «علی مردان و علی محمد چک نژاد» به علت بیماری و کهولت سن، صبح امروز پنجشنبه، هفتم آذرماه سبک‌بال پر گشود و به‌ سوی معبود خود شتافت.
نام و یاد این اسوه ایثار و شکیبایی که با اعتقاد راسخ به آموزه‌های متعالی اسلام و ارادت عمیق قلبی به خاندان عصمت و طهارت(ع)، دو فرزند برومند خود را در سال‌های دفاع مقدس در راه دفاع از اسلام، نظام و میهن اسلامی تقدیم انقلاب و ایران عزیز کرد، در خاطر مردم قدرشناس و شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان بهمئی ماندگار خواهد ماند.
پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.
بنابراین گزارش ، مراسم تشییع پیکر آن اسوه صبر، استقامت و اخلاص فردا جمعه، هشتم آذر ماه ساعت ۹ صبح در روستای "دوپر نظری" شهرستان بهمئی برگزار و در جوار مزار مطهر فرزندان گلگون کفنش به خاک سپرده می‌شود.
سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد استان کهگیلویه و بویراحمد برای آن فقید سعید که با تربیت فرزندانی انقلابی و رشید درخت تناور انقلاب اسلامی را با نثار خون مقدس خود آبیاری کرده از خداوند منان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار