اولین اقدام مدیر کل جدید :
واقعیت این است که اکنون ریش و قیچی دست مدیران و نمایندگان است و خود آن ها هستند که مصداق وقوع یا عدم وقوع تخلف را مشخص می کنند و در این بین به نظر می رسد کسی توان مواخذه آن ها را ندارد!
کد خبر: ۸۰۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 28 November 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تنها چند روزی است که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، پس از چندین ماه بلاتکلیفی بالاخره مشخص شد و ردای آن بر قامت پیرسبزی نقش بست .شاید تا قبل از صدور حکم کمتر کسی به ذهنش خطور می کرد که پیرسبزی چنین جایگاهی را به دست آورد چرا که وی را هنرمند می دانستند نه مدیر! و بسیاری بر این اعتقاد بودند که اگر زمانی پیرسبزی مدیر کل ارشاد شود به دلیل حمایت غلام رضا تاجگردون خواهد بود نه بر اساس شایستگی های شخصی ! چرا که همه می دانیم مدیریت بر یک مجموعه اداری با هنرمند بودن در رشته های مختلف تفاوت دارد از زمین تا آسمان!

به هر جهت مرد هنرمند ارشاد کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل شد و همه منتظر بودند ببینند که مرد هنرمندی که یکی از شاخصه های ظاهری اش داشتن شمایلی همانند هنرمندان معروف با موهای بلند سر و ریش ، است ، در یک مجموعه حساس چگونه مدیریت خواهد کرد؟
و اینکه روح لطیف و حساس هنرمندانه پیرسبزی در مواجهه با دنیای خشن و پر از کلک و فریب سیاست چه برخوردی خواهد داشت؟!
تغییر در ظاهر و باطن؟
 
جواب اولیه این سوالات خیلی زود پیدا شد !
چند شب پیش غلام رضا تاجگردون در نشستی با عنوان دیدار نماینده گچساران و باشت با گچسارانی ها و باشتی های مقیم یاسوج حاضر شد که از قضا تعداد زیادی از مدیران استانی و حتی مدیران شهرستان بویراحمد! که هیچ ارتباطی با جلسه نمی توانستند داشته باشند ، حاضر شدند!
یکی از این مدیران کل ، محمد علی پیرسبزی بود که به نظر می رسید کمی از آن شکل و شمایل هنرمندی دور شده و کم کم چهره ای سیاسی به خود گرفته است! به گونه ای که یکی از افراد جلوی جایگاه مراسم از دیگری می پرسید آن شخصی که کمی موهای سر و ریشش بلند است و کنار تاجگردون نشسته است کیست؟ دیگری جوابش داد مدیر کل جدید ارشاد است البته اکنون کمی ظاهرش سیاسی تر شده است چرا که قبلا ظاهرش بسیار به هنرمندان شبیه تر بود!
آن موقع این سوال به ذهن خطور می کرد که آیا همانگونه که پیرسبزی طی این چند روز مدیر کلی کمی از ظاهر هنری اش فاصله گرفته است تا شکل و شمایل مدیر کلی بگیرد، آیا باطن هنری اش هم دستخوش تغییر شده است یا خواهد شد؟
و اینکه آیا این پست مدیرکلی و این حضور در کنار تاجگردون در یک متینگ تبلیغاتی ، تعهدی را برای تلاش در جهت موفقیت تاجگردون در انتخابات ، متوجه وی می کند؟
واقعیت این است که اکنون ریش و قیچی دست مدیران و نمایندگان است و خود آن ها هستند که مصداق وقوع یا عدم وقوع تخلف را مشخص می کنند و در این بین به نظر می رسد کسی توان مواخذه آن ها را ندارد!
 در پایان هم باید بگوییم آقای پیرسبزی این ریش و این قیچی ! دیگر خود می دانید و وجدان ، انصاف و از همه مهمتر ضوابط!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار