مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: هیچ بنگاه اقتصادی در استان کرمانشاه به دلیل بدهکاری به سازمان تامین اجتماعی دچار مشکل اقتصادی، تعطیلی، کاهش اشتغال و اضمحلال ساختار نشده است.
کد خبر: ۸۰۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 29 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، قاسمی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در آذر ماه سال ۵۸، وجود پر برکت بسیج را مایه خیر و برکت و آسایش و امنیت مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار توسعه و گسترش فراگیر فرهنگ بسیجی در بین همکاران خود شد.

او با اشاره به وضعیت اقتصادی نامطلوب در استان و شرایط خاص اشتغال (اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمنان) در استان افزود: تمام سعی و تلاش ما خدمت صادقانه به مخاطبان سازمان خصوصا بیمه شدگان و مستمری بگیران و کارفرمایان عزیز است وهیچ عاملی تاکنون انگیزه کارکنان صف و ستاد را در خدمت به مردم کم نکرده است و علیرغم مشکلات موجود اولین اولویت کاری، انجام شایسته و قابل قبول درخواست‌ها و انتظارات به حق ارباب رجوع در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت است.

قاسمی گفت هیچ بنگاه اقتصادی در استان کرمانشاه به دلیل بدهکاری به سازمان تامین اجتماعی دچار مشکل اقتصادی، تعطیلی، کاهش اشتغال و اضمحلال ساختار نشده است و خط قرمز همه مدیران بیمه‌ای استان بوده و این از افتخارات سازمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه می‌باشد.

او به طرح پرونده الکترونیک در شعب تابعه اشاره کرد و آن را بزرگترین راهبرد عملی و تاثیر گذار سازمان تامین اجتماعی در کاهش مراجعه ارباب رجوع به مراکز بیمه‌ای تامین اجتماعی در سراسر کشور دانست و افزود:طرح پرونده الکترونیک بعد از طرح ملی سامان دهی سوابق بیمه‌ای، موثر‌ترین طرح سازمان در راستای کسب رضایت مطلوب ارباب رجوع می‌باشد که در صورت اتمام آن در کلیه شعب سراسر کشور، سرگردانی و اتلاف وقت ارباب رجوع در زمان دریافت هر گونه خدمت را تقریبا به صفر می‌رساند.

او با اشاره به اهمیت میزان صحت و سقم اطلاعات اسکن شده در شعب ، از آنان خواست صحت را فدای سرعت نکنند چرا که اطلاعات بیمه‌ای و سایر اطلاعات مرتبط پرونده‌های بیمه‌ای و مستمری مردم و مخاطبان سازمان به صورت امانت در نزد ما می‌باشد و باید مثل مال و املاک خود از آن نگهداری و مراقبت نماییم و با دقت نظر و احساس مسئولیت تمام، کلیه صفحات مهم و تاثیر گذار پرونده‌ها را استخراج، برگ شماری و مطابق با دستورالعمل صادره موجود در این خصوص اقدام نماییم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با هدف ایجاد انگیزه مضاعف در امر خدمت رسانی به مردم و مخاطبان سازمان، با برنامه ریزی قبلی و سنجش میزان تلاش و کوشش همکاران شعب تابعه استان در طرح پرونده الکترونیک از شعب گیلانغرب (رتبه اول)، صحنه (رتبه دوم)، و شعبه ۴ کرمانشاه (رتبه سوم) به دلیل اتمام کیفی و کمی طرح مذکور، با اهدای لوح سپاس، از آنان تجلیل کرد.

او با اعلام شاخص‌های سنجش شعب در سال گذشته و با اشاره به ارتقاء این شاخص‌ها و تاثیر فراوان آن در کسب رضایت ارباب رجوع، از شعب گیلانغرب، روانسر، شعبه ۳ کرمانشاه، شعبه ۴ کرمانشاه و رئیس و کارشناس ارشد اجرائیات استان به عنوان رتبه یک کشوری در بین واحد‌های اجرائیات تیپ ۲ سراسر کشور، تجلیل کرد.

قاسمی افزود: سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان، دارای ۲۸ مرکز خدمت رسانی (اداره کل=۱، شعبه=۱۸، شعب اقماری=۲، کارگزاری=۷) به ارباب رجوع در سراسر استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار