رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تا قبل از پایان سال اتفاقات خوبی برای کارخانه "اسیدسیتریک" می‌افتد.
کد خبر: ۸۰۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 30 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن دارابی ، درباره آخرین وضعیت کارخانه راکد اسیدسیتریک کرمانشاه با بیان اینکه مهمترین معضل کنونی این واحد پرداخت مطالبات طلبکاران است، افزود: این کار هم اکنون از سوی شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) در حال انجام است و اکثر طلبکاران با جلسات خوبی که در استان و تهران برای آنها برگزار شده، قانع شده‌اند.

وی افزود: بعد از پایان تسویه بدهی طلبکاران، کار راه‌اندازی این واحد انجام خواهد شد و معضل جدی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه سرمایه در گردش مورد نیاز برای راه‌اندازی این کارخانه برای یک بازه زمانی سه ماهه را حدود 40 میلیارد تومان برآورد کرد که قرار است با همکاری شستا تامین شود.

به گفته دارابی، همه کارها برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه روی ریل است و تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی در کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه خواهیم بود.

وی از کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه به عنوان یک کارخانه کم نظیر با تجهیزات بسیار خوب یاد کرد که با نرخ امروز بین 400 تا 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن انجام شده است.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه حداقل 250 نفر مشغول به کار خواهند شد.

 کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه با ظرفیت تولید سالانه 12 هزار تن اسیدسیتریک چند سال است به دلیل مسائلی از جمله واردات اسیدسیتریک چینی تعطیل شده است.

 

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار