البته تحقق چنین تحلیلی که ایزدپناه را گزینه مقتدر و قابل قبولی برای اصلاح طلبان نمی داند را باید دو گزینه دیگر این جریان یعنی بهرامی و رمضانی مشخص می کنند که روزهای آینده ثبت نام خواهند کرد.
کد خبر: ۸۰۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 02 December 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تحلیل سیاسی ، روز گذشته یکی از جدی ترین مراحل روند برگزاری انتخابات ، یعنی ثبت نام از نامزدها آغاز شد . در فرمانداری شهرستان بویراحمد دو نفر شرکت کننده حاضر شدند و اقدام به ثبت نام نمودند. یکی از این دو نفر یکی از 4 گزینه در صحته اصلاح طلبان بویراحمد بود که اتفاقا از حمایت کامل چهره شاخص این طیف سیاسی در بویراحمد و دنا یعنی سید باقر موسوی است. ضمن اینکه یکی از این چهار گزینه خود همراه ایزدپناه به محل ثبت نام آمد و احتمال قوی این یعنی کناره گیری به نفع وی!
روز گذشته اردوان ایزدپناه در حالی وارد محل ثبت نام در فرمانداری بویراحمد شد که تعدادی از اصلاح طلبان وی را همراهی می کردند . شاید اینگونه بیان شود که وجود اصلاح طلبان شاخص در کنار ایزدپناه یک امتیاز ویژه محسوب می شود که تا حدودی و در شرایطی بسیار به جا است اما نباید فراموش کرد که گزینه اصلاح طلبان با توجه به شیوه رای آوری آن ها در جامعه باید شخصی کاریزمای با تحرک و حرارت و در یک کلام ایجاد شور در جامعه نماید ! چیزی که در روز اول محک جدی گزینه ها در اردوان ایزدپناه مشاهده نشد.
ایزدپناه را چهره های اصلاح طلبی همراهی می کردند که بعضی از آنان به صراحت نشان می دادند که بر ایزدپناه ارجحیت دارند اما بنابه دلایلی باید از ایزدپناه حمایت کنند!
به عنوان مثال مدیریت صحنه هنگام حضور در فرمانداری از جمله مصاحبه ها و مواجه با خبرنگاران بیشتر بر عهده قوام فروزان بود . یا اینکه هنگام صحبت کردن با خبرنگاران برخی از اصلاح طلبان سعی در کنترل خبرنگاران داشتند و عملا گزینه اول سید باقر موسوی خوش ندرخشید!(فروزان : اصلاح طلبان رای اجباری نمی دهند! )
اصلاح طلبان تا بحال از کلان تا به پایین چوب حمایت از گزینه ها ضعیف را خورده اند ، بسیاری بر این عقیده هستند حمایت های بدون آینده نگری توسط شاخص هایی مانند خاتمی باعث شد که اکنون این طیف که روزی با قدرت کامل در صحنه عمل می کرد ، بازیچه دست افرادی شوند که در حد و اندازه اصلاحات نبوده اند و یا هیچ اعتقادی به جریان اصلاحات ندارند و عملا مردم از حمایت آنان پشیمان شوند!
اکنون هم همین رویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به طور کلی و در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در روز گذشته جرقه آن زده شد !
البته تحقق چنین تحلیلی که ایزدپناه را گزینه مقتدر و قابل قبولی برای اصلاح طلبان نمی داند را باید دو گزینه دیگر این جریان یعنی بهرامی و رمضانی  مشخص می کنند که روزهای آینده ثبت نام خواهند کرد. هر چند قوام فروزان روز گذشته در مصاحبه ای در فرمانداری بویراحمد در رابطه با اینکه «در میان اصلاح طلبان در حال حاضر گزینه‌های زیادی برای ثبت نام در انتخابات وجود دارد» گفت : قطعاً دیدگاه دوستان این است که اصلاح طلبان با محوریت آقای موسوی به اجماع برسد.

حال باید دید در روزهای آینده دو گزینه دیگر یعنی بهرامی و رمضانی چگونه ظاهر می شوند ضمن اینکه این دو گزینه دارای سوابق قوی در حوزه های اجرایی هستند و کاملا برای سیاسیون و مردم شناخته شده هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
این دوره اصلاح طلبان چنان گند زدند که مردم سایه اصلاح طلبی را هم با تیر می زنند اصلاحات به زباله دانی تاریخ پیوسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
تحلیل خوبی نداشتید، توانایی افراد از تجارب و کارنامه شان مشخص است ، در ضمن هدف شما آقای بهرامی بوده که ایشان اصلا اصلاح طلب نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار