فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای ۲۴ برنامه فرهنگی، تبلیغی، ورزشی و هنری به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج در این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 02 December 2019

اجرای ۲۴ برنامه هفته بسیج در توزیع برق سمنان

به گزارش تابناک سمنان: حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از اجرای ۲۴ برنامه فرهنگی، تبلیغی، ورزشی و هنری شرکت توزیع برق استان سمنان در هفته بسیج سال جاری و به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج خبر داد.

وی افزود: تهیه روزشمار هفته بسیج، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و تجلیل از پایگاه نور به‌عنوان برتر، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و برنامه‌ریزی برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق تعدادی از روستاهای دوردست استان در قالب رزمایش خدمت متعالی، به‌عنوان بخشی از فعالیت‌ها محسوب می‌شوند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: اجرای مسابقه خاطره‌نویسی با عنوان اولین روز عضویت در بسیج، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام با حضور در گلزار شهدای گمنام پارک کوهستان، پیاده‌روی بسیجیان شرکت و تجلیل تعدادی از بسیجیان شرکت‌کننده در همایش پیاده‌روی از دیگر اقدامـات انجام‌شده است.

نظری بیان کرد: حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه با حضور پرشور بسیجیان، شرکت در راهپیمایی خودجوش مردمی علیه اغتشاش‌گران، برپایی میز خدمت در ساختمان مرکزی شرکت برای رسیدگی به امور مراجعه‌کنندگان و برپایی محفل انس با قرآن، از زمره برنامه‌های به انجام رسیده از سوی این پایگاه است.

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهید محمدعلی ترابی، برگزاری حلقه صالحین خواهران و برادران با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، نشست اندیشه‌ورزی و هم‌اندیشی، مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه و برگزاری مسابقه ورزشی تنیـس روی میز و طنـاب‌زنی ازجمله فعالیت‌های به اجرا درآمده در این هفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برنامه‌ریزی جهت اعزام خواهران بسیجی به اردوی زیارتی مشهد، نشست هیأت منتظران موعود، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی شرحی بر بیانیه گام دوم انقلاب، ارائه آمار ۴۰ سالگی بسیج، حضور در برنامه میز خدمت مسجد بقیة‌الله الاعظم شهرک اندیشه سمنان و نشست با اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید همت، از دیگر اقدامات انجام‌شده در نکوداشت هفته بسیج در این شرکت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار