در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ثبت نام قابل توجهی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۰۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 02 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ثبت نام قابل توجهی صورت نگرفته است.
در ستاد ثبت نام کاندیداها در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده عسکر میثاقیان از قشر فرهنگی و سید رضا ریحان‌نژاد کارمند اتاق اصناف شهرستان دو نامزد ثبت‌نامی این حوزه انتخابیه تا ظهر دوشنبه بوده اند.
در حوزه گچساران ، مهدی صادقی مقدم دانشجوی دکترای کامپیوتر و استاد دانشگاه اولین فردی بود که وارد فرمانداری گچساران شد اما ثبت نام وی به دلیل ناقص بودن مدارک به زمان دیگری موکول شد.
 
خلیفه رشیدی، کارشناسی ارشد زبان انلگیسی، فرهنگی بازنشسته که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی هم کاندیدا بود دومین نفری بود که در حوزه گچساران و باشت ثبت نام  کرد اما آنگونه که اعلام شده به نفع سردار خورشیدی انصراف داد. این در حالی است که سردار خورشیدی هنوز اقدام به ثبت نام ننموده است!
تکمیلی: خلیفه رشیدی به موضوع انصراف خود واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد!
روز سرد فرمانداری بویراحمد تاکنون شاهد حضور هیچ ثبت نام کننده ای نبوده است!
 
 
 
ترافیک ثبت نام در روزهای پایانی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۵

در حالی که روز گذشته غلام رضا تاجگردون به عنوان تنها گزینه شاخص اقدام به ثبت نام نمود و امروز هم روز سرد استقبال از ثبت نام بود ، به نظر می رسد سایر داوطلبان حضور خود را به روزهای آینده موکول کرده و گفته می‌شود کاندیداهای شاخص آخر هفته برای ثبت‌نام اقدام خواهند کرد.

با این شرایط به نظر می‌رسد روزهای پایانی تراکم حضور نامزدها باعث شلوغی شود.

فرماندار کهگیلویه در خصوص آغاز فرآیند انتخابات مجلس اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات تا ۱۶ آذر ماه ادامه دارد.

علیرضا اتابک گفت: داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک لازم به فرمانداری مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه تصریح کرد: به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس انتخاب شوندگان هنگام ثبت‌نام باید دارای شرایط  اعتقاد و التزام عملی به اسلام، التزام عملی به نظام اسلامی، تابعیت ایران، وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سو پیشینه در حوزه انتخابیه، سلامت جسمی و حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال تمام باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار