مرد جوان که با دوستش برای تفریح به شکار رفته بودند، با شلیک اشتباه دوستش را به‌جای گراز هدف قرار داد و کشت.
کد خبر: ۸۰۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 04 December 2019

مرد جوان که با دوستش برای تفریح به شکار رفته بودند، با شلیک اشتباه دوستش را به‌جای گراز هدف قرار داد و کشت.

 

این جوان ۲۳ ساله که از اهالی بندر انزلی است، اوایل هفته جاری به همراه دوست ۳۶ ساله‌اش تصمیم گرفتند برای شکار گراز به جنگل بروند، اما از آنجا که آن‌ها مجوز اسلحه و شکار نداشتند، شبانه به شکارگاه رفتند و در دو نقطه مختلف کمین کردند.

هر دو با فاصله از یکدیگر و در سکوت به انتظار شکار نشسته بودند که ناگهان مرد ۲۳ ساله متوجه تکان خوردن علف‌ها در ۳۰ متری خود شد. او که از محل کمین دوستش خبر نداشت با تصور اینکه گرازی به تله‌اش افتاده بسرعت ماشه را چکاند، اما ناگهان صدای ناله دوستش بلند شد.

وقتی بالای سر او رسید با دیدن پیکر غرق در خون وی شوکه شد. پسر جوان که وحشت زده شده بود با تردید بین فرار یا کمک به مرد مجروح سرانجام تصمیم گرفت با پنهان کردن اسلحه‌اش به سراغ اهالی منطقه برود و با کمک آن‌ها دوستش را به بیمارستان انتقال داد. اما جوان مجروح به‌دلیل شدت خونریزی جان باخت و شکارچی ۲۳ ساله به‌عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد. سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: متهم که در بیمارستان با داستانسرایی سعی داشت قتل را به گردن شخص سومی بیندازد، مورد ظن مأموران قرار گرفت و بازداشت شد. او پس از چند روز بازجویی لب به اعتراف گشود و گفت: «هوا تاریک بود و من با تکان خوردن برگ‌ها فکر کردم گراز نزدیک شده و آن را با گلوله زدم. وقتی فهمیدم دوستم را مجروح کرده‌ام از ترس اسلحه را پنهان کرده و با کمک اهالی او را به بیمارستان رساندم. من قصد کشتن او را نداشتم و همه چیز به خاطر یک اشتباه رخ داد.» این جوان پس از تکمیل تحقیقات به زندان انتقال یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار