در چهارمین روز از شروع ثبت نام از داوطلبین نمایندگی یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیاری از فرمانداری های کهگیلویه و بویراحمد همچنان سوت و کور هستند!
کد خبر: ۸۰۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 04 December 2019
در چهارمین روز از شروع ثبت نام از داوطلبین نمایندگی یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیاری از فرمانداری های کهگیلویه و بویراحمد همچنان سوت و کور هستند و عملا خبری از کاندیداهای شاخص نیست!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علیرغم حتمی بودن ثبت نام گزینه های بسیار قدرتمند و تعیین کننده در انتخابات سه حوزه ، کهگیلویه بزرگ ، گچساران و باشت و حوزه بویراحمد و دنا اما با توجه به موکول شدن فرایند ثبت نام به روزهای پایانی توسط گزینه های شاخص ، احتمال ایجاد مشکل در فرایند ثبت نام بسیار جدی است.
 
به چه کسانی رای می دهیم !؟/ فرمانداری های سوت و کور! + فیلم
 
روز گذشته و در سومین روز از گذشت فرایند ثبت نام از داوطلبان ، فرماندار بویراحمد هشدار داده بود که کسانی که قصد نامزد شدن در انتخابات مجلس یازدهم را دارند و تاکنون به هر دلیلی مراجعه نکرده اند با توجه به حوادث پیش بینی نشده مانند قطعی برق و یا هر دلیل دیگری، ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.
وی به پیش بینی نامزدی 50 نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ادامه داد: در چند روز باقی مانده باید نامزد‌ها مراجعه کنند چرا که ممکن است در ساعات و روز‌های پایانی برای طی مراحل ثبت نام هر فرد حدود ۸ ساعت معطل شود.
در روز چهارم هنوز داوطلبین شاخص به حوزه ثبت نام مراجعه نکرده اند
 
یکی از کاربران اینترنت و مسئول ثبت نام از داوطلبین در فرمانداری بویراحمد به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : گاهی مواقع ممکن است مشکلاتی در ارتباط اینترنتی بوجود آید که در آن صورت فرایند ثبت نام دچار وقفه می شود .
به نظر می رسد داوطلبین شاخص با در پیش گرفتن چنین رویکرد غیر مسئولانه ای در روزهای پایانی مشکلات زیادی را بوجود خواهند آورد این در حالی است که هواشناسی جمعه و شنبه را برای کهگیلویه و بویراحمد متاثر از یک سیستم کند اما فعال پیش بینی کرده است که عمده فعالیت آن بارش برف است.
 
به چه کسانی رای می دهیم !؟/ فرمانداری های سوت و کور! + فیلم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
بنده به هیچ ......... رای نمی‌دهم. مفت خورتر از نمایندگان، خودشان!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
کسانی که به حقوق 4 میلیونی راضی باشند .رهن خانه نخواهند ...امتیازات مجلس را نخواهند ...سفرهای خارجی با پول مردم را نخواهند و.وووووووووووووووووووووووفقط به خاطر وطن مردم کار کنند ...................مطئمن باشید اگر این امتیازهها را بردراید همه از دل وجون کار میکنند جلوی بی عدالتی هها را میگرند .زیرا از درد توقع .این را نمی توان داشت که دزد بگیرد
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
رای بی رای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار