آیین گرامیداشت روز معلول؛
رئیس بهزیستی لنده با اعلام خبر حمایت بنیاد مستضعفان از معولان این شهرستان گفت؛ با حمایت بنیاد مستضعفان شاهد اختصاص یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهزیستی
کد خبر: ۸۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 05 December 2019

با حضور مسولین شهرستان و جامعه هدف سازمان بهزیستی جشن گرامیداشت روز جهانی معلول برگزار شد.در این آیین که با حضور جمع کثیری از معلولین و خانواده های آنان برگزار شد از آخرین دست ساخت های بچه های مرکز توانبخشی آسمان لنده رونمایی و از خدمات و حمایت های بنیاد مستضعفان تقدیر شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد-کاظمی مدیر بهزیستی شهرستان لنده ضمن تبریک این روز به معلولین اظهار داشت گفت؛ تقدیر و ارج نهادن به معلولان نباید مختص به یک روز خاص باشد و باید عملا به این بخش از جامعه خدمت کرد.

نورعلی کاظمی در ادامه گفت؛ نباید خدمت به معلوین را مختص به یک نهاد بدانیم و بابد در راستای کمک به قشر از جامعه همه مردم و مسولین باید احساس تکلیف کنند تا بار مشکلات این عزیزان و خانواده های آنان کم شود.

در ادامه این آیین رئیس بهزیستی لنده با اعلام خبر حمایت بنیاد مستضعفان از معولان این شهرستان گفت؛
با حمایت بنیاد مستضعفان شاهد اختصاص یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهزیستی شهرستان هستیم که انشالله بخش زیادی از مشکلات در حوزه تامین وسایل کمک توانبخشی مرتفع میشود.

کاظمی بیان کرد؛ با اختصاص این مبلغ در صدد هستیم وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، سمعک، باطری سمعک، واکر، انواع عصا و توالت فرنگی پرتابل و وسایل بهداشتی به افراد دارای معلولیت واجد شرایط و خانواده های آنان تحویل نماییم.

در این آیین همچنین فرمانده سپاه پاسداران ناحیه لنده از حمایت ها و اقدمات بنیاد مستضعفان در بخش های مختلف که با هدف محرومیت زدایی انجام میگیرد تقدیر و تشکر کرد و درپایان مراسم تندیس بنیاد علوی که ساخته شده توسط معلولان این شهرستان بود به نماینده بنیاد در لنده اهدا گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار