نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد اکنون در جایگاه واقعی خود نیست از حضور خود تا پایان انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ 05 December 2019
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد اکنون در جایگاه واقعی خود نیست از حضور خود تا پایان انتخابات خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نستور درخشنده‌پور که به اعتقاد برخی از همراهان وی ، پدیده انتخابات خواهد بود ، پس از حضور در فرمانداری بویراحمد و ثبت‌نام شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انگیزه‌ام از حضور در انتخابات مشاهده وضعیت کنونی در کشور، استان و شهرستان بود، اظهار کرد: نگاه اول من به مسائل کلان و ملی است و معتقدم نظام در طول چهل سال اخیر خدمات شایسته‌ای داشته است اما باید نقاط ضعف را برطرف کرد.
نظام نیازمند یک جرم گیری است
درخشنده پور گفت : پس از گذشت عمر چهل ساله انقلاب اکنون نیازمند برگشتن به اصول اولیه انقلاب هستیم و از نظر من نظام نیازمند یک جرم گیری است.
 
دانلود5
 
 
از ظرفیت های استان به خوبی استفاده نکرده ایم
درخشنده پور گفت : استان ما در همه شاخص ها عقب است . و بررسی این موضوعات ما را به این سمت می برد که به دنبال توسعه پایدار در استان باشیم.

دانلود3
 
وی گفت: این مملکت نیازمند جرم‌گیری است باید به اصول اولیه انقلاب برگردیم و اصول را بازبینی کنیم همانگونه که امام جامعه می فرمایند باید بر اساس اصول انقلاب حرکت کنیم.
توصیه به مردم بویراحمد
 
دانلود
 
با جریانی هستم که خود را با رهبری تنظیم کند
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بخشی از مسئولیت‌های مسوولان دچار آسیب شده لذا باید برنامه‌ها را با منویات رهبری تنظیم کنیم.
دانلود4

درخشنده پور در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است رد صلاحیت شوید اظهار کرد: دارای همه ضوابط در نظام جمهوری اسلامی هستم و تا آخر خط می‌مانم با هیچ کسی هم ائتلاف نمی‌کنم و در نظرسنجی جزء دو نفر اول هستم و استقبال بسیاری خوبی از ما شده است.
عملکرد نماینده بویراحمد را چگونه می بینید
وی در خصوص اینکه عملکرد نماینده کنونی شهرستان را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: در حد توان خودشان زحمت‌هایی کشیده‌اند و بر اساس بضاعت‌ها کار کرده‌اند اما اعتقاد دارم بویراحمد در جای واقعی خودش نیست.
دانلود 2

وی در پاسخ به این سوال که پایگاه رای شما تا چه اندازه قومی و طایفه‌ای است خاطرنشان کرد: در صدد زیادی از رای من رای قومی است که رای آشناییان و دوستان و فامیل است و در نظرسنجی‌هایی که شده نیز وضعیت ما بسیار خوب است.
اصلاح طلب و اصولگرای فعلی را قبول ندارم
وی در پایان در خصوص اینکه اصلاح‌طلب و اصولگرا است گفت: اصلاح طلب و اصولگرای فعلی را تا زمانی که در خط رهبری نباشند قبول ندارم.
دانلود1
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تامرادی لوداب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
درود بر دکتر درخشنده پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار