در ششمین روز از ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، مهدی روشنفکر به همراه همسر خود وارد فرمانداری بویراحمد و اقدام به ثبت نام نمود.
کد خبر: ۸۰۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 06 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ششمین روز از ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، مهدی روشنفکر به همراه همسر خود خانم دکتر پارسا نسب وارد فرمانداری بویراحمد و اقدام به ثبت نام نمود.
 
دانلود
 
نکته قابل توجه در هنگام ثبت نام مهدی روشنفکر ، رعایت کامل قانون مبنی بر تخلف راه اندازی گروه های مردمی حامی بود که بسیار مورد توجه رسانه قرار گرفت.
از پیوستن اصولگراها و اصلاح طلبان به کاروان ندای وحدت حمایت می کنم
مهدی روشنفکر پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد. 
مهدی روشنفکر گفت : در پیوستن همه افراد و گروه ها با جریان ندای وحدت حمایت می کنم .
کاندیدای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با بیان اینکه اتهامات و برچسب‌های رای های قومیتی که طی این چند سال وارد می‌کنند ، افزود: امار مأخوذه که در فرمانداری بویراحمد هم وجود دارد، همه چیز را مشخص می‌کند. این موارد و مسائلی که مطرح می‌کنند، جزء اتهام وجود ندارد. در بحث پژوهش و تحقیق می‌گویند بهترین استدلال، استدلال اماری است. 50 درصد از آرایی که در زادگاهم به من داده شد ، مربوطه به دو تا از رقبای انتخاباتی من است. بالعکس در زادگاه این دو بزرگوار کمتر از انگشتان دستان به بنده رأی دادند. چرا همچنین بحث‌های را مطرح می‌کنند ضمن اینکه اگر کسی در زادگاه و خانواده‌اش مقبولیت نداشته باشد باید به عنوان اشکال از آن یاد کرد. 
روشنفکر گفت: کسانی که اهل تبعیض هستند و کمتر به قانون و جوانان توجه می‌کنند، رقیب من هستند. رقیب من جریان انحصار طلبی است. کشتی ندای وحدت با آغوش باز پذیرای افراد است. با هر کسی و با هر سلیقه‌ای که همکاری و همراهی کند. با آغوش باز می‌پذیریم. هر کسی که با تبعیض و بی قانونی می‌خواهد مقابله کند ، همراه هستیم.
الان بعد از چهل سال صفوف اصلاح طلبی و اصولگرایی نتوانست پاسخگوی مشکلات مردم باشند. برنامه‌ای از جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی برای رفع مشکلات مردم سراغ نداریم. آیا شما نسخه‌ای برای نجات استان از سوی این دو جریان دیده‌اید ؟
جریان ندای وحدت را افراد و استعدادهایی اداره می‌کنند که دارای صلاحیت علمی و فرهیختگی هستند. برای همه احترام قائل هستیم و اصل نظام رأی مردم است. اگر اصولگرایی به معنای قیم مآبانه برخورد کردن باشد، اصولگرا نیستم. و اگر اصلاح طلبی به معنای اینکه دو دستی کشور را تقدیم بیگانگان کند ، من اصلاح طلب نیستم.
حجم ۱۶ مگابایت
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خدایا این معلم(حاج روشنفکر)را سربلند کن
الهی آمین
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خدایا این معلم(حاج روشنفکر)را سربلند کن
الهی آمین
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خبرتون از نظر نگارش افتضاح هست
تامرادی لوداب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
تورو خدا حداقل صحبت نکن تا ابروی تامرادی نره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خدایا اهل نفاق و کینه رو از زمین بردار
یا مهدی
تامرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
باسلام من بعنوان ی تامرادی
اصلاروشنفکرراقبول ندارم وقتی نمیتونه حرف بزنه چطورمیخواد به عنوان نماینده دفاع کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار