کد خبر: ۸۰۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 06 December 2019
سید قدرت الله حسینی از کاندیدای جریان اصولگرایی گچساران و باشت جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس به فرمانداری گچساران آمد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از رسانه های محلی ، سید قدرت الله حسینی بحرینی یکی از رقیبان اصلی انتخابات گچساران و باشت ضمن حضور در فرمانداری گچساران اقدام به ثبت نام نمود.
 وی در این نشست خبری تاجگردون را به مناظره طلبید.
سید قدرت الله حسینی درباره کلیپ منتشر شده مختار گفت : این کلیپ را طرفداران بنده اماده کرده اند.
حسینی افزود : من ضامن همه عملکرد هواداران نیستم .هواداران دیگر کاندیداها هم کلیپ هایی اماده و پخش می کنند که یکی دومورد کلیپ های زننده علیه بنده منتشر شد که چیزی نگفتم.
حسینی ادامه داد: سوال این است که آن عزیزانی که این کلیپ را اماده کرده اند چه مشکلی در جامعه دیده اند که من را مختار خوانده اند.
وی تصریح کرد : بحث انتقام از شهدای کربلا که مطرح شد نیست،بحث این است کسانی که پیش از مختار حاکم بوده اند چه رفتارهایی داشته اند که امام حسین وادار به قیام شد.
حسینی گفت: دیدگاه خودم این است که افراد بی عدالتی دیده اند،حقوق جماعت زیادی نادیده گرفته شده و پایمال می شود،تبعیض می شود.
حسینی بیان داشت : جامعه که این را میبیند طبیعی است واکنش نشام دهد که منظور آن کلیپ این است که بله کسی هست که این بی عدالتی ها را پایان دهد و نام مختار را بر من گذاشتند.
من نمی دانم چه کسی این کلیپ را ساخته اما توصیه به اخلاق دارم.
حسینی انتقادات شدیدی از عملکرد تاجگردون کرد و گفت:چه بلایی سر مردم و سفره مردم آورده اید؟
سید قدرت الله حسینی خطاب به تاجگردون گفت:۳۵ میلیارد تومان طرح دریاچه کجا رفته است؟
با ۳۵ میلیاردتومان یه دریاچه میشد سوخت.
حسینی خطاب به نماینده گچساران و باشت گفت: پاسخ دهید چه کسی پول ها را خورده؟؟
پروژه ای که باید با ۱۱ میلیاردتومان ساخته میشد چرا چند برابر هزینه برداشته شده است. 
حسینی : مشکل جامعه ما کم و زیا شدن روسری و دیده شدن موی فلان بانو نیست..مشکل ما این شرایطی است که به فرهنگ و اقتصاد و معیشت مردم لطمه زده است.
نماینده سابق گچساران و باشت گفت :اصولگرای افراطی نیستم.
سیدقدرت‌الله حسینی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش‌بینی انتخابات پیش‌رو گفت: یک لشکر ۴۵ هزار نفری پشت سر من است و من پیروز انتخابات خواهم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار