کیان دهراب پور یکی از گزینه های اصولگرایان پس از قطعی شدن عدم حضور وی به عنوان داوطلب نمایندگی مردم بویراحمد و دنا ، وارد فرمانداری بویراحمد شد و اقدام به ثبت نام کرد.
کد خبر: ۸۰۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 07 December 2019

یکی از گزینه های اصولگرایان پس از قطعی شدن عدم حضور وی به عنوان داوطلب نمایندگی مردم بویراحمد و دنا ، وارد فرمانداری بویراحمد شد و اقدام به ثبت نام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کیان دهراب پور ، یکی از گزینه های طیف اصولگرایی لحظاتی پیش وارد فرمانداری بویراحمد شد و برای نمایندگی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی داوطلب شد.
لازم به توضیح است ، روز گذشته ستار هدایتخواه گزینه اصلی جریان اصولگرایی در نشست این طیف برای تعیین گزینه نهایی اعلام کرد که داوطلب نمایندگی در حوزه بویراحمد و دنا نخواهد شد.
وی دلیل این اقدام را وجود گزینه های قابل در این طیف برای نمایندگی عنوان کرد و گفته می شود قرار است در حوزه تهران یا قم در لیست اصولگرایان قرار گیرد.
بر اساس شنیده ها کیان دهراب پور ، شکرالله امامی و احسان عسکری سه گزینه اصلی طیف اصولگرایی برای شرکت در انتخابات به عنوان داوطلب مطرح هستند که دهرب پور اولین گزینه از این سه گزینه است که اقدام به ثبت نام نموده است.
 
در حال تکمیل ....
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار