کد خبر: ۸۰۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 07 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه روز دانشجو را به پیشگامان عرصه علم و آگاهی تبریک گفت. متن پیام استاندار بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شانزدهم آذرماه سالروز خلق حماسه‌های تاریخی است که هرساله شاهد بزرگداشت آن توسط دانشجویان عزیز هستیم.
استکبارستیزی، آرمان‌خواهی، از خود گذشتگی و حفظ روحیه انقلابی در سالروز ۱۶ آذر تجسمی عینیت یافته است.
تاریخ پرحادثه ایران اسلامی برگ زرینی دارد که جز با جانفشانی دانشجویان و جوانان متعهد، آگاه و فداکار، افتخار تاریخی آن خلق و ثبت نمی‌گردد.
بی‌شک پیشرفت و تعالی غرور آفرین این مرز‌ و بوم در سال‌های اخیر مدیون روحیه خودباوری، غرور ملی ،بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و جوانان متخصصی است که با سلاح علم و ایمان و تکیه بر اراده ملی ، قله‌های عزت و افتخار را نشانه رفته‌اند.
شانزدهم آذر در حقیقت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز دانشجو و پاسداشت تلاش‌های مجدانه همه‌ی دانشجویان فهیم و فرهیخته این سرزمین کهن است که با برافراشتن پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی  و تسخیر خاکریزهای علم‌آموزی و رساندن کشور به اوج قله‌‌های خود کفایی و اقتدار گامی استوار در راستای توسعه همه جانبه ایران اسلامی بر می‌دارند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این پیام آمده است؛ اینجانب این روز بزرگ و تاریخی را به همه دانشجویان سراسر ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان عزیز و فهیم دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و مراکز آموزش عالی تبریک گفته و امیدوارم در فتح قله‌های علم، عزت و اقتدار بیش از پیش موفق و موید باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار