در ادامه استکبار ستیزی به تبعیت از ظلم ستیزان دیروز در این سرزمین، در برهه ای که نیازمند استقلال علمی هستیم تا روی پای خود بایستیم، امروز خلاقیت و نوآوری فرزندان این سرزمین در گروه های مختلف علمی، كشور ما را از وابستگي رهايي بخشيده است.
کد خبر: ۸۰۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 08 December 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛فرماندار شهرستان لنده به مناسبت روز دانشجو پیام تبریکی را صادر کرد.
متن پیام تبریک ایشان به این شرح است؛

بسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم

دانشجو ودانشگاه به عنوان مغز متفكر جامعه مي تواند جامعه اسلامي ما را به مسير پيشرفت وتعالي رهنمون سازد.
شانزدهم آذر، یادآور فداکاری، رشادت و حرّیت دانشجویانی است که در راه مقابله با استبداد، استکبار و خفقان دوران رژیم طاغوت پهلوی با خون خود نقطه عطفی را در راه استقلال خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران رقم زدند.

در ادامه استکبار ستیزی به تبعیت از ظلم ستیزان دیروز در این سرزمین، در برهه ای که نیازمند استقلال علمی هستیم تا روی پای خود بایستیم، امروز خلاقیت و نوآوری فرزندان این سرزمین در گروه های مختلف علمی، كشور ما را از وابستگي رهايي بخشيده است.جهاد علمی جوانان متفکر این خاک که امید وارم روز به روز شکوفا تر گردد و بر توليد و فناوري که نیاز ضروری امروزمان است متمركز شود تا روحيه استقلال طلبي در عمل به نتيجه برساند.

اینجانب این روز را به همه دانشجویان کشور عزیزمان ایران بالاخص دانشجویان عزیز شهرستان لنده تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون آنان را در مسیر توسعه هر چه بیشتر شهرستان و اعتلاي نام ايران اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار