سرمربی سایپا می‌گوید که اولتیماتومی از سوی مدیریت باشگاه دریافت نکرده است.
کد خبر: ۸۰۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 10 December 2019

سایپا امروز (سه‌شنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد. ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی به خصوص در نیمه اول بود. ما در نیمه اول به غیر از یک گلی که زدیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در نیمه دوم نفت مسجد سلیمان با استفاده از توپ‌های مستقیم، بازی خوبی ایجاد کرد. ما امیدواریم که در ادامه بتوانیم علاوه بر بازی خوب، نتیجه خوب هم بگیریم.

او افزود: البته در نیمه دوم اینطور نبود که بازی به طور کامل در اختیار نفت مسجد سلیمان باشد. سعی می‌کنیم روی عدم نتیجه‌گیری‌مان کار کنیم تا به نتیجه هم برسیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به بازیکنان باتجربه احتیاج دارد، گفت: بله ما تیم جوانی داریم. ما تلاش می‌کنیم که در نیم فصل تیم‌مان را تقویت کنیم تا نتیجه بگیریم چون در فوتبال به نتایج دقت می‌کنند و کسی به بازی خوب و تیم جوان نگاه نمی‌کند.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتومی از سوی هیات مدیره سایپا دریافت کرده است، توضیح داد: برای من هیچ فرصتی درنظر نگرفتند و کسی به من نگفته است که فرصتم تا کی است. باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که با این که نتایج ما خوب نبوده اما از من و تیم حمایت کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار