کد خبر: ۸۰۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 12 December 2019
نماینده مردم گچساران با اشاره به اینکه در فضای مجازی مشاهده می‌شود که بیان دارند چرا این طرح‌ها نیمه تمام رها شده است، گفت: این افراد چرا نمی‌گویند در قدیم کاری صورت نگرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران ، پیش از ظهر امروز با حضور معاونت روستایی و مسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن، نماینده گچساران  و دیگر مسوولان پروژه طرح گردشگری روستای دیل گچساران افتتاح شد.
 در این آیین غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: آنهایی که اهل دین هستند بهتر از من می‌دانند این روستا دارای اصالت و تاریخ مشخصی است.
 وی با بیان اینکه این اصالت و تاریخ باقی خواهد ماند، گفت: در گذشته کارهایی صورت گرفته اما به اتمام نرسیده است.
نماینده مردم گچساران با اشاره به اینکه در فضای مجازی مشاهده می‌شود که بیان دارند چرا این  طرح‌ها نیمه تمام رها شده است، گفت: این افراد چرا نمی‌گویند در قدیم کاری صورت نگرفته است.
تاجگردون با اشاره به اینکه خوب است مطالبه‌گری داشته باشیم، بیان کرد:خوشبختانه در بارندگی سال گذشته  به واسطه ایمن سازی و کانال سازی در این روستا خسارت چندانی در برنداشته است.
نماینده مردم گچساران ادامه داد: جوانان دیل به این نکته توجه داشته باشند که با همکاری یک دیگر می‌توان مشکلات را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه این تفکر اشتباه است که تاجگردون به تنهایی می‌تواند مشکلات را مرتفع کند‌ و آیا مگر تاجگردون سوپرمن است، گفت: روستای دیل در طرح منظومه روستایی یکی از روستاهای حائز اهمیت است.
 تاجگردون عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه کشور ۳۰۰روستا طرح گردشگری و بهسازی آن تهیه و اجرا خواهد شد که یکی از این روستاها، روستای دیل است.
نماینده مردم گچساران خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح گردشگری در دیگر روستای این شهرستان با هدف مشخص اجرا شود و مابقی روستاهای این شهرستان این گونه طرح‌ها را مشاهده کنند و برای اجرای این گونه طرح ها همت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار